Beantwoord

2x bedrag van opwaaiden afgeboekt van bankrekening

  • 11 december 2018
  • 3 reacties
  • 54 keer bekeken

Er is 2x het bedrag van het opwaarderen afgeboekt van mijn bankrekening. Hoe gaat KPN dat herstellen?
icon

Beste antwoord door Tegel 12 december 2018, 18:47

heb inmiddeles al via chat contact gehad. zaak is op gelost,
dank.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Dag Tegel, welkom op het forum. Als dit onterecht is gaan we het zeker herstellen, vanzelfsprekend zelfs. Hoe heb je dit opgewaardeerd? Via de website of automatisch?

Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik dit voor je specifiek nakijken. 🙂
heb inmiddeles al via chat contact gehad. zaak is op gelost,
dank.
Reputatie 7
Badge +18
heb inmiddeles al via chat contact gehad. zaak is op gelost,
dank.


Fijn om te horen Tegel. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.

Reageer