2x dezelfde prepaid bundel gekocht kan 1 bundel teruggeboekt worden naar mijn account

  • 10 January 2021
  • 8 reacties
  • 85 keer bekeken

2x per ongeluk dezelfde prepaid bundel gekocht kan 1 bundel teruggeboekt worden naar mijn account?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Colete. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je per ongeluk twee keer een bundel hebt aangeschaft. Om welke bundel gaat het precies? Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en mobiele nummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan zoek ik voor je uit of het mogelijk is om de kosten van één bundel terug te boeken.

Hallo Vikash he gaat om de Alles-in-1 Zorgeloos bundel. Het gaat om telefoonnummer ********. Ik woon in Kenia, vlieg a.s. woensdag voor 4 dagen naar NL, vandaar dat ik een bundel wilde activeren

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Heeft voor mij totaal geen zin dat er 2 zijn geactiveerd voor deze 4 dagen, ik denk dat het staat op naam van Colete Groenewegen, denk op mijn dochter's huisadres ********

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

 

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het voor je nagekeken en zie dat het “Alles-in-1 Zorgeloos bundel” maar één keer is aangeschaft, afgelopen maand op 10 januari. 

Nee hoor 1 keer via de app en 1x via de RABObank

 

Ik had iemand telefonisch gesproken van KPN afgelopen vrijdag, zij kon beide transacties inzien….

Maar helaas had zij geen mogelijkheid om 1x terug te zetten op mijn balans

Reputatie 7
Badge +21

Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd. Als je me er een reactie op stuurt help ik je verder! Ik hoor graag van je!