Beantwoord

300 minuten bel bundel Prepaid

  • 9 July 2019
  • 6 reacties
  • 279 keer bekeken

Bij de omzetting van telfort prepaid naar kpn prepaid kreeg ik van kpn een 300 min belbundel. Die verloopt nu en kan ik volgens kpn een nieuwe 300 min belbundel kopen. Waar kan ik vinden wat die bundel kost? In de prepaid belbundels wordt deze bundel niet genoemd.
icon

Beste antwoord door Susan_ 10 July 2019, 10:19

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond @Vooruit, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Allereerst welkom bij KPN en fijn dat je gebruik hebt kunnen maken van de gratis bundel 🙂 Nu deze afgelopen is ben je op zoek naar een nieuwe bundel, dat snap ik! Je kan alle bundels van prepaid op deze website vinden. We hebben dag bundels en maand bundels voor internet, voor bellen en sms'en of voor beide in één bundel. Dus je kan kiezen wat bij jou past! Je zet het aan in de KPN Prepaid app of gebruikt de code die bij de bundel staat. Let erop dat je wel voldoende tegoed nodig hebt om de bundel aan te vragen. Opwaarderen kan snel online of via een van de andere opties die op deze website omschreven staan (automatisch, via sms ect.).

Wil je laten weten of je er met deze informatie uit gaat komen? Mocht je nog meer vragen hebben, stel ze gerust 🙂
Susan,
Dank je wel voor je reactie. Mijn vraag was: Wat kost een 300 bel/sms bundel? Ik kreeg namelijk van KPN een bericht dat ik deze bundel kan activeren door *139# te bellen. Voordat ik dat doe wil eerst weten hoeveel deze bundel kost. Ik kan deze bundel niet vinden op de website.
Reputatie 7
Badge +21
@Vooruit, goedemorgen! Dit is in principe een Telfort bundel, ik moet even navraag doen of je deze kan aanzetten en hoeveel het dan zou gaan kosten. Het klopt dat deze niet op de website staat en er in de sms geen kosten bij staan. Ik laat zo snel mogelijk weten hoe dit in elkaar steekt!
Reputatie 7
Badge +21
@Vooruit, ik heb al snel antwoord gekregen. Helaas klopt deze sms niet, deze bundel kan je niet bij KPN afnemen. De tekst in het bericht zal zo snel mogelijk worden aangepast.

Alle bundels die je kan aanvragen en gebruiken staan op de eerder genoemde website vermeld met codes en wat de bundel kost!
Susan,
Dank je wel voor je inspanning :)
Ik weet genoeg.
Reputatie 7
Badge +21
Geen enkel probleem, graag gedaan! 😉

Reageer