Beantwoord

31 dagen gratis internet

• 12 oktober 2015
  • 11 reacties
  • 548 keer bekeken

Goedendag.
Ik heb een prepaid sim only en daar zit 31 dagen gratis internet bij nu heb ik een bericht gehad met een sms nummer en dat zegt deze actie is verlopen.
Mijn vraag is hoe kan dat nu er is drie keer geprobeerd voor het internet te activeren en tot nu toe is het, de actie is verlopen.
Met vriendelijke groet.
Rob
icon

Beste antwoord door Marcia_ 16 oktober 2015, 16:01

Hallo Rob,

Bedankt voor het sturen van je gegevens! De gratis bundel staat per direct aan, veel plezier ervan! Mocht je zo enthousiast zijn, dat je vaker internet wilt gebruiken, zie je hier de mogelijke prepaidbundels waar je uit kunt kiezen. 

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Beste Rob,

Dat is raar! Ik stuur je zo even een privébericht waarin ik om gegevens vraag. Wil je daarop reageren? Dan kijk ik e.e.a. voor je na. 

Reputatie 7
Badge +28
Hallo Rob,

Bedankt voor het sturen van je gegevens! De gratis bundel staat per direct aan, veel plezier ervan! Mocht je zo enthousiast zijn, dat je vaker internet wilt gebruiken, zie je hier de mogelijke prepaidbundels waar je uit kunt kiezen. 

Dank je wel Marcia ik ben blij met de oplossing super.

Met vriendelijke groet

Rob.

Marcia_ schreef op 16 okt '15 om 16:01u

Hallo Rob,

Hoi Marcia

Nu zie ik bij mijn kpn dat het maar 6 dagen geldig is als het vandaag ingegaan is en dan 31 dagen dan is het toch tot en 15 november.

Klopt dit.

Groetjes Rob

Reputatie 7
Badge +28
Beste Rob,

Heel scherp! Ik zie dat ik je een gratis weekbundel voor 250 MB heb gegeven en niet de gratis Onbeperkt Online bundel. Omdat je nu al wel gebruik kunt maken van deze bundel, heb ik de andere bundel nog niet voor je aangezet, maar zal dit komende vrijdag doen. Je krijgt vanaf dat moment dan nog eens 31 dagen gratis internet en nog even een berichtje van mij dat ik het heb aangepast!

Hallo Marcia.
Beetje late reactie maar bedankt jullie zijn kanjers hoe jullie het oplossen.

Met vriendelijke groet.

Rob Vondeling.

Hallo,

Vandaag een simkaartje gekocht maar 

ik krijg ook deze gratis 31 dagen internet bundel niet geactiveert.

groet,

nicolai

Reputatie 7
Badge +28
Ik vind het leuk dat je zo tevreden bent, Rob! De Onbeperkt Online bundel staat er inmiddels op. Deze is geldig tot 24.11! Ik wens je ook hier veel plezier mee ;)

welkom! Wat jammer dat het bij jou ook niet werkt! Zodra we de kans krijgen om jouw bericht te behandelen, zullen we dit ook voor jou oplossen natuurlijk. 

Is al opgelost door kpn klantenservice. Bedankt voor het reaktie

Marcia_ schreef op 23 okt '15 om 15:21u
Ik vind het leuk dat je zo tevreden bent, Rob! De Onbeperkt Online bundel staat er inmiddels op. Deze is geldig tot 24.11! Ik wens je ook hier veel plezier mee Smiley Knipoog

welkom! Wat jammer dat het bij jou ook niet werkt! Zodra we de kans krijgen om jouw bericht te behandelen, zullen we dit ook voor jou oplossen natuurlijk. 

Is al opgelost door klanten service. Bedankt voir de reaktie

Reputatie 7
Badge +28
Geen probleem, hoor. Jij bedankt voor je terugkoppeling en een fijn weekend gewenst!

Reageer