Beantwoord

4G simkaart Prepaid voor sneller internet?

  • 29 March 2020
  • 3 reacties
  • 125 keer bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo, ik heb een iphone 7 met een  prepaid simkaart. Heb een prepaid bundel Onbeperkt online van 8.99 aangeschaft. Werkt prima. Echter 3G. 

Vraag: Kan ik ook een nieuwe simkaart aanschaffen MET NUMMERBEHOUD die met een prepaid bundel wel 4G (of 5G) aankan. En wat zijn de (eenmalige) kosten hiervan.

 

Alvast bedankt,

Albertien

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Misja20 29 March 2020, 17:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 6
Badge +6

De Onbeperkt Online bundel heeft een max snelheid van 128kbps, dat is bv genoeg voor whatsapp,email en apps die niet veel data gebruiken.

Dus zelfs al heb je 4G ga je met die bundel niet sneller internetten, dan moet je 1 van de andere bundels nemen, die dus wel een data limiet hebben.

 

Overigens hoort de onbeperkt online bundel al 4G te hebben, dus waarschijnlijk dat je idd een hele oude simkaart hebt.

Je kan een nieuwe simkaart aanvragen met nummerbehoud via de volgende link: https://www.kpn.com/service/mobiel/sim-kaart/aanvragen/prepaid-sim-kaart.htm

Dat kost 5 euro en word via je beltegoed wat op je simkaart zit verrekend.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @lbertien welkom op het forum! Zoals @Misja20 noemt maakt het bij deze bundel eigenlijk niet uit of je 3G of 4G gebruikt. De maximale snelheid van 128kbps is eigenlijk alleen bruikbaar voor messaging, e-mails en vergelijkbare dingen die niet veel data gebruiken.

Reputatie 7
Badge +20

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!