Beantwoord

7,50 Beltegoed niet ontvangen

In januari heb ik een nieuwe Prepaid Sim kaart gekocht. Hier zou al 2,50 op moeten staan en door een formulier in tevullen zou ik 7,50 extra beltegoed moeten krijgen. Het probleem is: Ik heb geen 2,50 op mijn simkaart staan en als ik het formulier voor de 7,50 invul komt er Uw wijzigingen konden helaas niet worden verwerkt. te staan. Ik heb ook al naar *107# gebelt en krijg een melding dat het opgevraagde tegoed niet aanwezig is.

icon

Beste antwoord door Cindy_ 28 januari 2016, 09:50

; bedankt voor je gegevens! Zojuist heb ik het beltegoed bijgeschreven 🙂

Bekijk origineel

21 reacties

Reputatie 7
Badge +23
; welkom op het forum van KPN! Ik ga je hierbij helpen en ervoor zorgen dat je je registratietegoed alsnog ontvangt. Je ontvangt zo een privébericht met de vraag om gegevens. Beantwoord je die? 

Reputatie 7
Badge +23
; bedankt voor je gegevens! Zojuist heb ik het beltegoed bijgeschreven 🙂

Ik krijg bij het gegevens invullen voor de 7,50 euro extra bonustegoed voor een nieuwe prepaid SIM krt ook de foutmelding : uw wijzigingen konden niet worden verwerkt. Ik heb het al wel 10 x geprobeerd met verschillende computers en krijg steeds dezelfde foutmelding en wacht nu al enkele weken vergeefs op het bonustegoed.

Reputatie 7
Badge +21
Dag jan12345678, welkom op het forum! Vervelend dat het ondanks al je pogingen niet gelukt is om de €7,50 beltegoed te verkrijgen! Stuur een reactie op m'n privébericht en ik help je hier verder mee.

Reputatie 7
Badge +21
Dag jan12345678, bedankt voor je privébericht! Ik heb de €7,50 zojuist voor je toegevoegd! Als je nog vragen hebt weet je me te vinden :)

Het lukt mij ook niet om het gratis 7,50 te ontvangen. Ik krijg ook de melding "helaas uw wijzigingen konden niet worden verwerkt"

Ik heb het een paar dagen geleden al eens geprobeert en gekeken op*107# maar niets hoor. De 2,50 is al wel ingebruik. Ik heb het 

dus nu net nog eens geprobeert, maar wederom weer die melding, dat ze het niet konden verwerken. bvd Karin

Reputatie 7
Badge +23
Goedemiddag . Welkom op het forum! 

Dan gaat er iets niet goed als je die melding krijgt. Gelukkig kan ik je hier makkelijk bij helpen. Je extra beltegoed schrijf ik dan handmatig bij 🙂. Beantwoord je hiervoor mijn privébericht? Dan help ik je! 

Reputatie 7
Badge +23
Ik heb geen gegevens van je voorbij zien komen . Ben je via een andere weg geholpen? Hier ga ik vanuit. Als je mijn hulp nog wel nodig hebt, stuur dan alsnog je gegevens toe 🙂

Hoi Cindy, nee het is nog niet opgelost. Ik ben ook niet zo bekend met al dat web gebeuren.

Cindy_ schreef op 20 apr '16 om 10:28u

Ik heb geen gegevens van je voorbij zien komen @Kief. Ben je via een andere weg geholpen? Hier ga ik vanuit. Als je mijn hulp nog wel nodig hebt, stuur dan alsnog je gegevens toe Smiley Vrolijk

Kief schreef op 20 apr '16 om 11:12u

Hoi Cindy, nee het is nog niet opgelost. Ik ben ook niet zo bekend met al dat web gebeuren.

Cindy_ schreef op 20 apr '16 om 10:28u

Ik heb geen gegevens van je voorbij zien komen @Kief. Ben je via een andere weg geholpen? Hier ga ik vanuit. Als je mijn hulp nog wel nodig hebt, stuur dan alsnog je gegevens toe Smiley Vrolijk

welke gegevens heb je dan nodig, mijn tel.nr. is *** het nr. van simcard is ****

Admin: privégegevens verborgen en doorgegeven aan Cindy

Reputatie 7
Badge +23
Het extra beltegoed staat erbij ! :D

Hallo,

Ik heb ook geregistreerd om de 7,50 gratis beltegoed te krijgen.

Ik heb het smsje ontvangen dat het bijgeschreven is en als ik via een smsje het saldo opvraag zie ik het ook staan.

In de MIJNKPN-app zie ik het echter niet....daar zie ik alleen het beltegoed dat ik er zelf opgezet heb...

Klopt het dat dit in de app niet zichtbaar is?

Eric

Reputatie 7
Badge +21
Hoi Eric, welkom op het forum!

Goede vraag! Ik ga het voor je navragen en kom er na het weekend op terug.

Cindy_ schreef op 21 apr '16 om 11:20u

Het extra beltegoed staat erbij @Kief! Smiley Erg vrolijk

Hoi Cindy. Hardstikke bedankt. Ik heb het gezien. Ik ben er ook nog niet zo mee bezig geweest, vindt alles maar lastig en heb niet zoveel geduld.

Ik heb nog een vraagje. Ik heb mijn eerste prepaid telefoon nog, met een kpn/telfort kaart. Ik koop altijd een telfort kaart. Dit nummer is vooral

bekend bij familie en vrienden. Kan ik die er ook in doen, want die WIKO heeft plaats voor 2 simkaarten, of alles over 1 nummer [het oude nr, wat nog

bij een mobieltje met antenne hoorde] laten binnenkomen.  Hoor het wel, vele groetjes, Karin

Reputatie 7
Badge +21
Hoi Eric, het klopt dat het niet in de app te zien is! De 7,50 is een losstaand tegoed. Het is bijvoorbeeld niet mogelijk om bundels van dit tegoed te kopen.

Hier lukt het toevoegen van de €7,50 ook niet met de zelfde foutmelding, ik zie een PM graag tegemoet :)

Reputatie 7
Badge +22
Hoi , welkom op het forum! Ik heb je een privébericht gestuurd 🙂 Reageer daarop en ik voeg de € 7,50 voor je toe.

Reputatie 7
Badge +22
Hoi , je hebt nog niet gereageerd op m'n privébericht. Heb je inmiddels de € 7,50 bonustegoed ontvangen? Zo niet, laat het me dan weten :)

Ik ga vandaag even achter het simkaartnummer aan, deze ligt in mijn auto. 

Reputatie 7
Badge +23
Is goed ! Justin is er een paar dagen niet en heeft me gevraagd om je verder te helpen. Als je je simkaartnummer stuurt, dan zorg ik dat je je € 7,50 krijgt. 

Reputatie 7
Badge +23
Het extra beltegoed heb ik zojuist bijgeschreven ! 

Reageer