Beantwoord

7,50 bonustegoed niet ontvangen

  • 26 August 2020
  • 3 reacties
  • 87 keer bekeken

Helaas krijg ik niet het extra beltegoed van euro 7,50 bijgeschreven. Ik heb mijn ID al gekoppeld.

icon

Beste antwoord door RBxx 26 August 2020, 19:01

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Han100 ,

Voor het aanvragen van extra beltegoed moet je drie stappen uitvoeren. Heb je die allemaal gedaan?

(zie pagina Extra tegoed aanvragen voor details)

Stap 1 Aanmaken van een KPN ID

Stap 2 Koppelen van product (prepaid nummer koppelen aan KPN ID)

Stap 3 Aanvragen extra  tegoed  

Vooral stap 3 is belangrijk, daarbij moet je binnen MijnKPN op het woord hier klikken en een formulier invullen.

Tot slot - Let op: Deze €7,50 extra beltegoed wordt niet bijgeschreven bij je standaard-beltegoed, maar als een extra beltegoed. De €7,50 extra beltegoed is bijgeschreven zodra je een sms ter bevestiging hebt ontvangen.

Hoe vraag ik het op?
Als je belt naar *107#  kun je het saldo van dit extra beltegoed opvragen. (Bel naar *101#  om de saldo van je standaard-beltegoed op te vragen). Je kunt het extra beltegoed ook direct inzien in de KPN Prepaid App. De gesprekskosten worden als eerste van je extra tegoed verrekend.

Dank voor de reactie.

Maar hoe doe ik dat nu? Waar kan ik dat formulier vinden.

Wel een beetje flauw hoor. Om eerst €7,50 aan te bieden en het dan zo ingewikkeld te maken. Ik zie op de message board dat ik niet de enige ben die dit probleem heeft.

Bij voorbaat dank voor het antwoord. 

Reputatie 7
Badge +21

Het zou inderdaad wat duidelijker kunnen @Han100 maar hierbij een plaatje.

Stap 3 Aanvragen extra  tegoed door invullen van een formulier.

Selecteer het product Prepaid en klik daarna op hier. Zie het “handje” in het plaatje.

Reageer