Beantwoord

7,50 extra beltegoed

• 20 mei 2015
  • 7 reacties
  • 499 keer bekeken

Sinds enkele dagen ben ik aan het wachten op mijn €7.50 tegoed die zouden worden bijgeschreven na afloop van registratie. Natuurlijk, hield ik rekening met enkele dagen vertraging maar tot heden heb ik weder een bevestigings sms nog het tegoed ontvangen.

Graag zou ik willen weten hoelang het verwerkingsproces ongeveer zou moeten duren. Inmiddels wacht ik namelijk al (4) weken op €7,50 beltegoed sinds mijn registratie.

Met vriendelijke groet,

JB.

icon

Beste antwoord door Cindy_ 22 mei 2015, 12:53

Hi JB, 

Zojuist heb ik het voor je in orde gemaakt. Meer informatie hierover vind je in je inbox. 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Goedemiddag JB, 

Welkom op het KPN Forum! Dat duurt wel heel erg lang, 4 weken, en dat is niet de bedoeling! Normaliter kan het wel eens een paar werkdagen duren, maar nu ben ik bang dat er iets niet goedgaat en dat ga ik voor je oplossen. Het is logisch dat je dit gewoon geregeld wilt hebben. Wil je me een http://forum.kpn.com/t5/notes/privatenotespage/tab/compose/note-to-user-id/129647" data-cke-saved-href="http://forum.kpn.com/t5/notes/privatenotespage/tab/compose/note-to-user-id/129647 toesturen met hierin je 06-nummer en je simkaartnummer? Dan ga ik ermee aan de slag voor je 🙂

Met hartelijke groet, 

Cindy

Reputatie 7
Badge +24
Hi JB, 

Zojuist heb ik het voor je in orde gemaakt. Meer informatie hierover vind je in je inbox. 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Hallo,

Hier hetzelfde probleem, voor mijn zoon een pre-paid aangeschaft en zijn nummer geregistreerd op de website maar tot nu toe nog geen 7,50 beltegoed erbij....de 'paar werkdagen' zijn inmiddels ruim verstreken dus ik denk dat ergens iets verkeerd is gegaan..

met vriendelijke groet,

Mirjam

Reputatie 3

Kleine controle.

Reguliere beltegoed opvraagbaar met belletje naar *101#.

Bonustegoed *107# bellen. Is dit gedaan?

friesian.

hallo,

ja, dat heb ik gedaan, maar dan krijg ik de melding 'het opgevraagde tegoed is niet aanwezig'..

Reputatie 7
Badge +24
Hi , 

Welkom op het forum van KPN. Wat lastig dat je hier tegenaan loopt, dat je je bonustegoed nog niet hebt. Dan gaat er iets niet goed denk ik. Wil je me een privébericht toesturen met hierin je 06-nummer en je simkaartnummer? Dan kijk ik ernaar waar het blijft. 

Met hartelijke groet, 

Cindy

ik heb mijn 7,50 nog steeds niet , ik heb het 2 weken geleden aangevraagd.... kan iemand mij helpen

Reageer