Beantwoord

€ 7,50 extra beltegoed bij prepaid

  • 13 June 2019
  • 6 reacties
  • 8553 keer bekeken

Hoi,
Het lukt mij ook niet om de €7.50 extra beltegoed te activeren, terwijl alle stappen zijn voltooid (registreren, app downloaden, enz). Waar ligt het nu aan?

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.
icon

Beste antwoord door RBxx 14 June 2019, 10:39

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hallo @Anouk93
Je hebt dus alle stappen doorlopen die op deze pagina staan?
https://www.kpn.com/prepaid/opwaarderen/extra-tegoed-aanvragen.htm

Heb je deze opmerkingen daar ook gelezen:
Let op: Deze €7,50 extra beltegoed wordt niet bijgeschreven bij je standaard-beltegoed, maar als een extra beltegoed. De €7,50 extra beltegoed is bijgeschreven zodra je een sms ter bevestiging hebt ontvangen.
Hoe vraag ik het op?
Als je belt naar *107# kun je het saldo van dit extra beltegoed opvragen. (Bel naar *101# om de saldo van je standaard-beltegoed op te vragen). Je kunt het extra beltegoed ook direct inzien in de KPN Prepaid App. De gesprekskosten worden als eerste van je extra tegoed verrekend.
Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond @Anouk93, goed dat je jouw vraag hier stelt!

Hierboven staan alle stappen omschreven. Mocht je er alsnog niet uitkomen, wil je dan jouw Forum profiel aanvullen met het prepaid 06-nummer? Dit kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen. Geef even een seintje als ik het nog even voor je moet nakijken 🙂
Hoi Ruud en Susan,

Dankjewel voor jullie hulp!
Ik loop vast bij stap 3. Stap 1 en 2 zijn goed gelukt, ik heb een KPN ID aangemaakt en gekoppeld met mijn nummer, en ook de Prepaid App gedownload en gekoppeld.

Ik zie alleen nergens de optie om extra beltegoed aan te vragen. Het staat ook niet bij mijn saldo (volgens de app en *107#). Zie ik iets over het hoofd?

@Susan_ het telefoonnummer is ingevuld bij mijn profiel!
Reputatie 7
Badge +21
Hoi Anouk,

Stap 3 Aanvragen extra tegoed
  1. Klik op Prepaid om het extra tegoed te ontvangen
  2. Vul het formulier in en de 7,50 extra beltegoed zal worden bijgeschreven. Je ontvangt een bevestiging
  3. Let op: het extra tegoed wordt niet getoond in MijnKPN. SMS gratis het woord SALDO naar 1266 om het in te zien
Bij punt 2 klik je op "hier", dan krijg je een formulier om in te vullen.
Zie jij dit ook zoals op het plaatje?

Hoi Ruud,

Na wat zoekwerk, eindelijk gevonden! Ook heb ik nu het extra beltegoed binnen. Misschien handig voor de volgende zoeker: dit scherm is dus te vinden door bij Mijn KPN in te loggen op een computer (niet via mobiel/Prepaid App), en staat dan niet bij Overzicht maar bij Product.

Dank!
Reputatie 7
Badge +21
Hoi Anouk,

Goed nieuws! Het registreren én aanvragen bonus loopt inderdaad via Mijn KPN.
De plaatjes op de genoemde pagina duiden daar ook op, door een laptop-scherm te "tonen".

Reageer