Beantwoord

€7,50 extra beltegoed niet bijgeschreven

  • 25 February 2021
  • 3 reacties
  • 61 keer bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik heb al een volwaardig abonnement, maar vroeger had ik een duo kaart zodat ik zowel in de auto als op mijn mobiel het zelfde nummer had.

Een duo kaart kennen jullie niet meer, dus heb ik een prepaid voor mijn auto, waardoor ik de telefoon op mijn auto systeem heb.

Ik hoef ook alleen maar gebeld te worden in de auto.

Overigens de beloofde 7, 50 euro is nog steeds niet bijgeschreven op mijn tegoed.

Admin: afgesplitst

icon

Beste antwoord door RBxx 25 February 2021, 13:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Camperhymer674 

Het eerste gedeelte van je gratis tegoed (€2,50) staat al direct op je simkaart. Het tweede gedeelte (€ 7,50) vraag je eenvoudig aan via MijnKPN.

Er zijn drie stappen die zijn beschreven op deze pagina (klik hier) 

Stap 1 Aanmaken van een KPN ID

Stap 2 Koppelen van product “Prepaid” in MijnKPN

Stap 3 Aanvragen extra  tegoed door invullen van een formulier.

Selecteer het product Prepaid en klik daarna op hier. Zie het “handje” in het plaatje.

Let op: Deze €7,50 extra beltegoed wordt niet bijgeschreven bij je standaard-beltegoed, maar als een extra beltegoed. De €7,50 extra beltegoed is bijgeschreven zodra je een sms ter bevestiging hebt ontvangen.

Ik gebruik de prepaid alleen voor mijn auto telefoon.

De 7,5 euro bel te goed heb ik nog steeds niet gekregen 06***.

verder heb ik een KPN telefoon abonnement op mijn I Phone.


Admin: reactie verplaatst naar eigen topic + gegevens verplaatst naar (privé)profiel i.v.m. privacy

Reputatie 7
Badge +10

Goedemorgen @Camperhymer674!

Heb je bovenstaande stappen al wel doorlopen, uit de reactie van @RBxx? Dat is wel nodig om het extra bonustegoed van € 7,50 te ontvangen.