Beantwoord

7,50 extra beltegoed niet ontvangen

• 24 juni 2015
  • 16 reacties
  • 472 keer bekeken

Ik heb me bij KPN geregistreerd op 15-06-2015 maar tot op heden nog geen 7,50 euro extra beltegoed ontvangen wat is er mis gegaan ???.

icon

Beste antwoord door Cindy_ 29 juni 2015, 12:40

Hallo , 

is het beltegoed inmiddels al wel bijgeschreven? Ik heb geen berichtje voorbij zien komen in mijn inbox, dus ik ga er vanuit dat het inmiddels opgelost is. Als dat toch niet het geval is, dan zie ik je gegevens alsnog graag tegemoet van je en dan ga ik ermee aan de slag 🙂

Met hartelijke groet, 

Cindy

Bekijk origineel

16 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hallo HenkB, 

Welkom op het forum. Ik ga voor je uitzoeken wat er mis is gegaan en ervoor zorgen dat je je extra beltegoed ontvangt. Goed dat je het meldt dat er iets niet goedgaat. Wil je me een privébericht toesturen met hierin je 06-nummer en je simkaartnummer? 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Reputatie 7
Badge +24
Hallo , 

is het beltegoed inmiddels al wel bijgeschreven? Ik heb geen berichtje voorbij zien komen in mijn inbox, dus ik ga er vanuit dat het inmiddels opgelost is. Als dat toch niet het geval is, dan zie ik je gegevens alsnog graag tegemoet van je en dan ga ik ermee aan de slag 🙂

Met hartelijke groet, 

Cindy

Het probleem is ondertussen opgelost ik had de registratie nog niet bevestigd heb hier ook geen bevestigingsmail van mogen ontvangen maar is nu bijgeschreven groeten Henk

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Henk, 

Goed om te lezen dat het gelukt is en je je beltegoed hebt. Dank voor je terugkoppeling en als ik in de toekomst iets voor je kan betekenen, spreek ons dan gerust aan 🙂

Met hartelijke groet, 

Cindy

Hoe lang duurt het voordat de 7,50 euro extra beltegoed wordt bijgeschreven ik heb tot op heden geen extra beltegoed mogen ontvangen terwijl dit wel is toegezegd ik heb aan alle voorwaarden voldaan en me laten registreren maar nog steeds geen extra beltegoed hier begrijp ik niets van een slechte zaak KPN

Reputatie 7
Badge +24
Hallo Henk, 

Bij mij ontstaat enige verwarring nu! In je eerdere bericht gaf je aan dat het inmiddels was bijgeschreven. Is dit toch niet het geval? 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Hallo Cindy,

Ik ging er vanuit door me te laten registreren en de registratie link te activeren dat dan de 7,50 euro bijgeschreven zouden worden alleen is dat totop heden nog altijd niet gebeurt dus is het probleem nog niet opgelost waarvan ik uitging dat het probleem was opgelost maar helaas.

groeten,

Henk

Ik ben ook geregristreerd maar heb geen €7,50 ontvangen
Dus KPN ik zie dat meerdere mensen de beloofde 7,50 euro niet hebben ontvangen terwijl we ons wel hebben laten registreren,

er is dus duidelijk iets goed mis met jullie registratie systeem helaas, jammer is dit. 

Maar ik wil die €7,50 wat moet ik doen?
Reputatie 7
Badge +28
: Helaas zien we dit inderdaad vaker voorbij komen, we kunnen het gelukkig herstellen waar nodig. Begrijp ik goed dat het bedrag uiteindelijk nooit is bijgeschreven? Dat hoort zeker niet zo. Ik ga alsnog zorgen dat je dit bedrag bijgeschreven krijgt. Kun je reageren op het privébericht dat ik je heb gestuurd? Dan maak ik dit alsnog in orde.

: Ik heb jou ook een privébericht gestuurd, kun je daarop reageren met de gevraagde gegevens? Ik zorg dat de €7,50 alsnog wordt bijgeschreven. Excuses voor de omweg!

Goedendag;

Ik probeer op deze site te komen https://www.kpn.com/web/show/ voor het extra € 7,50 beltegoed maar dat wil niet lukkken het scherm blijft wit en verder niks.

Wat moet ik doen voor deze € 7,50 bel tegoed te ontvangen.

Ik kan ook niet vinden waar ik de 31 dagen gratis onbeperkt internet kan aanvragen.

Reputatie 7
Badge +24
; welkom op het forum van KPN! Via deze link kom je wel op de pagina om het extra tegoed aan te vragen. Heb je een bericht gekregen over een gratis online bundel? In dat geval kun je de informatie uit de sms of e-mail halen 🙂. Voor alle overige informatie over bundels voor prepaid verwijs ik je graag naar onze website

Cindy_ schreef op 29 jun '15 om 12:40u

Hallo @HenkB

is het beltegoed inmiddels al wel bijgeschreven? Ik heb geen berichtje voorbij zien komen in mijn inbox, dus ik ga er vanuit dat het inmiddels opgelost is. Als dat toch niet het geval is, dan zie ik je gegevens alsnog graag tegemoet van je en dan ga ik ermee aan de slag Smiley Vrolijk

Met hartelijke groet, 

Cindy

[/quote]
[/quote]
Hoi Cindy,

Het beltegoed is nu wel bijgeschreven jammer dat het zolang heeft mogen duuren maar uiteindelijk is het toch goed gekomen,

dank voor jullie inzet.

Met hartelijke groet ,

Henk

Cindy_ schreef op 28 sep '15 om 10:19u

@De_Vrijbuiter; welkom op het forum van KPN! Via deze link kom je wel op de pagina om het extra tegoed aan te vragen. Heb je een bericht gekregen over een gratis online bundel? In dat geval kun je de informatie uit de sms of e-mail halen Smiley Vrolijk]onze website[/url]. <br />
 <br />
[/quote]<br />
[/quote]<br />
Hallo Cindy.<br />
<br />
Het is allemaal opgelost door de dames van de chat dus dit bericht kan ook afgesloten worden.<br />
<br />
Zowel het extra beltegoed is bij geschreven en een berich ontvangen over de gratis online bundel. <br />
<br />

</div>

<div class=
Reputatie 7
Badge +24
; fijn dat het gelukt is via de chat! Dank voor je bericht hierover 🙂

Reageer