Beantwoord

€7,50 Extra beltegoed niet ontvangen

  • 19 January 2019
  • 6 reacties
  • 418 keer bekeken

Ik heb op 24-12 een prepaid van KPN, er zou na registratie 7,50 extra beltegoed bij geschreven worden, dit is echter nog steeds niet ontvangen. Duurt dit altijd zo lang of is het gewoon vergeten? Mvrgr Eddy
icon

Beste antwoord door Susan_ 23 January 2019, 10:49

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi Eddy, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Op het moment dat je de registratie hebt voltooid, zou je binnen enkele minuten de € 7,50 erbij moeten krijgen. Echter gaat het wel om extra tegoed, soort van bonus tegoed. Dit komt niet bovenop je 'normale' tegoed. Je kan het opvragen via *107# (i.p.v. *101#). Wil je controleren of het hier er ook niet bij staat (misschien inmiddels wel deels verbruikt). Je kan er trouwens ook geen bundel van kopen, je kan het gebruiken om ermee te internetten, bellen en sms'en!

Mocht je er niet uitkomen, vul dan even het 06-nummer in bij persoonlijke opmerkingen in jouw Forum profiel. Dan help ik je verder!
Hallo Susan, dank voorje reactie.
Op *107# staat helaas niets.
Ik heb mijn 06 nummer bij mijn profiel gezet.
Hopelijk kun je mij verder helpen.
Mer vriendelijke groet,
Eddy
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen Eddy, bedankt voor het 06-nummer! Ik zie dat het inderdaad nog niet toegevoegd is, maar ook dat je jouw gegevens nog niet hebt doorgegeven. Op het moment dat je jouw gegevens achterlaat tijdens de registratie in MijnKPN, krijg je die € 7,50 tegoed. Alle informatie over het registreren kan je op onze website vinden. Zou je die stappen willen doorlopen, en willen controleren of je dan die € 7,50 erbij krijgt?
Reputatie 7
Badge +21
@Eddy56, ik zie dat het nog niet toegevoegd is helaas. Maar ook dat de gegevens nog niet zijn aangepast. Kan je aangeven of ik je hier nog bij kan helpen? 🙂
Hallo Susan,
Ik heb nog eens goed gekeken en inderdaad waren mijn gegevens nog niet compleet.
Ik had mij aangemeld bij mijn KPN maar niet gezien dat de gegevens nogmaals ingevuld moesten worden voor het extra prepaidtegoed
Inmiddels heb ik de gegevens aangevuld en het extra beltegoed ontvangen!
Dank je voor je hulp,
Mvrgr, Eddy56
Reputatie 7
Badge +21
Geen probleem, graag gedaan! Veel plezier ermee 😉

Reageer