Beantwoord

7,50 extra beltegoed niet toegevoegd

  • 15 July 2019
  • 3 reacties
  • 204 keer bekeken

Ik heb mijn prepaid nummer gekoppeld aan mijn KPN ID, Ik heb het formulier ingevuld. Gebeld naar #107# en krijg de melding dat er geen tegoed is.
Op welke manier krijg ik wel de 7,50 tegoed? Ik vind het een beetje misleiding door te doen alsof er gemakkelijk 7,50 op te vragen is, terwijl dit zoveel problemen oplevert.
icon

Beste antwoord door Susan_ 16 July 2019, 20:22

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond @Iederenaamisalbezet, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Normaliter zou, na het invullen van het formulier, het tegoed binnen een werkdag erop staan. Je gebruikt al de juiste code, *107#, om het op te vragen. Omdat het nog niet toegevoegd is, kijk ik het graag voor je na. Het zou namelijk best makkelijk moeten zijn, maar kan soms vastlopen.

Kan je jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer en 06-nummer? Geef even een seintje als dat gelukt is, dan ga ik voor je kijken waar die € 7,50 blijft.
Aaangevuld.
Reputatie 7
Badge +21
@Iederenaamisalbezet, helemaal goed dankjewel. Op 17 juli, rond 12.30, is het extra tegoed toegevoegd. Als je nu, via *107#, dit tegoed zou opvragen dan moet het erbij staan! Wil je dit eens controleren? 🙂

Reageer