Beantwoord

7.50 extra beltegoed opwaarderen

• 2 juni 2015
  • 1 reactie
  • 149 keer bekeken

Hallo.

Ik probeer de extra beltegoed optewaarderen maar als ik mijn 06 nummer invoer dan komt er testaan  mobiele nummer bestaat niet. Terwijl dat we is. Graag een oplossing Mvg.

icon

Beste antwoord door Cindy_ 3 juni 2015, 17:00

Hallo , 

Dat kan dan natuurlijk niet kloppen dat je mobiele nummer niet bestaat 😉. Goed dat je het aangeeft, want ik snap dat je je extra beltegoed gewoon wilt ontvangen. Vervelend dat je deze melding krijgt. Ik wil je hier graag verder bij helpen. Wil je me een privébericht toesturen met hierin je 06-nummer en je simkaartnummer? Ik zie je bericht graag tegemoet en dan ga ik kijken hoe dit zo snel mogelijk opgelost kan worden. 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +23
Hallo , 

Dat kan dan natuurlijk niet kloppen dat je mobiele nummer niet bestaat 😉. Goed dat je het aangeeft, want ik snap dat je je extra beltegoed gewoon wilt ontvangen. Vervelend dat je deze melding krijgt. Ik wil je hier graag verder bij helpen. Wil je me een privébericht toesturen met hierin je 06-nummer en je simkaartnummer? Ik zie je bericht graag tegemoet en dan ga ik kijken hoe dit zo snel mogelijk opgelost kan worden. 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Reageer