Beantwoord

7,50 extra tegoed niet bijgeschreven

  • 5 February 2019
  • 20 reacties
  • 494 keer bekeken

ik zou van KPN €7,50 gratis extra tegoed krijgen. Na alles te hebben ingevuld, zou het er direct op moeten staan. Het staat er nu niet op. Kan iemand van KPN dit snel in orde maken 🙂? Thanks!
icon

Beste antwoord door Susan_ 6 February 2019, 13:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

20 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag Nathaliehie, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Ik begrijp dat je nog op zoek bent naar je € 7,50 extra beltegoed na registratie in MijnKPN. Mijn eerste vraag is hierbij, op welke manier je het tegoed opvraagt. Is dit via *101# of via een sms met SALDO naar 1266? Het is namelijk extra tegoed, en is niet op te vragen via *101#. Je kan het extra beltegoed opvragen via *107# of via de SMS optie. Wil je dit nog even nagaan?

Is het nog niet toegevoegd, dan kijk ik graag met je verder hierin. Wil je in dat geval in jouw Forum profiel, bij persoonlijke opmerkingen, het 06-nummer noteren?
Ok ik kan het gratis beltegoed niet vinden
Reputatie 7
Badge +21
@Frankkkkk, goedemorgen! Ook jou help ik graag verder. Het is dus niet op te vragen via *107# en je hebt wel de gehele registratie doorgelopen voor prepaid? Want in dat geval ontvang ik graag het 06-nummer. Wil je die toevoegen bij persoonlijke opmerkingen in jouw Forum profiel?
het tegoed is nog niet bijgeschreven op *107#
Ja, ik heb de hele registratie doorlopen.
Mijn 06-nummer is inmiddels toegevoegd.
Net mijn 06 nr binnen. Alles gedaan van bericht saldo naar 1266 tot aan wat hier onder staat. Registratie gedaan extra via ideal opgewaardeerd En via *101# of via een sms met SALDO naar 1266? Het is namelijk extra tegoed, en is niet op te vragen via *101#. Je kan het extra beltegoed opvragen via *107# of via de SMS optie. Niks nada gebeurd het.
Mvg G
Reputatie 7
Badge +21
@Frankkkkk, bedankt voor het 06-nummer. Hier zie ik helaas nog niks bij staan, geen naam of adres. Dat is een voorwaarde om het tegoed bijgeschreven te krijgen. Zou je willen inloggen op MijnKPN met de inloggegevens die je hebt aangemaakt bij de registratie. En na het inloggen, controleren of het 06-nummer gekoppeld is. Is dat zo, check dan voor de zekerheid nog even of jouw naam, postcode + huisnummer en e-mailadres zijn ingevuld. Dit zou namelijk dan ook in het systeem moeten staan, en dat is op het moment nog niet zo.

@Gutshaus, ik kan helaas niks voor je nakijken omdat ik nog geen 06-nummer van je heb. Zou je die kunnen toevoegen bij persoonlijke opmerkingen in jouw Forum profiel?
Reputatie 7
Badge +21
@Frankkkkk, @Gutshaus, ik heb geen reactie meer gehad. Mocht ik hier nog bij kunnen helpen, dan hoor ik het graag!
opgelost
Bij mij is het tegoed nog niet bijgeboekt.
Reputatie 7
Badge +21
@Frankkkkk klopt inderdaad. Ik zie ook nog steeds geen gegevens in het systeem bij jouw 06-nummer. Je geeft aan dat je de registratie bent doorgelopen, dus dat is een beetje vreemd dat het niet bijgewerkt is! Als je inlogt op MijnKPN, wat zie je dan qua gegevens onder dat 06-nummer? Heb je jouw postcode + huisnummer en naam toegevoegd? Of is dit allemaal nog leeg?
Het is inmiddels gelukt.
Ik zag net bij het "tegoed" overzicht een link naar Gratis te goed aanvragen. Daar moet je nogmaals je gegevens invullen.
Reputatie 7
Badge +21
Fijn om te lezen Frank! Eindelijk maar toch 😉 Met het tegoed kan je internetten, bellen en sms'en. Je kan er helaas geen bundel mee kopen.

Mocht je nu, of in de toekomst, nog andere vragen hebben dan hoor ik het graag 😉
Hallo helaas ook bij mij niks bijgeschreven ik kan op mijn kpn geen adresgegevens kwijt.
Wat gaat er mis?
Heb mij keurig geregistreerd, en mobiel nummer gekoppeld helaas geen mogelijkheid tot keer gegevens vullen wel word ik elke keer door geleid naar de app van prepaid die ik uiteraard ook heb geïnstalleerd....help!
Gr. jayke
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Jayke, dat is vervelend! Je hebt inmiddels dus een KPN ID, waarmee je kan inloggen op MijnKPN? En probeer je de gegevens in te vullen via de app, of de website variant van MijnKPN? Ik zou namelijk, voor de eerste keer, de website willen aanraden!

Kan je nu wel inloggen op MijnKPN app, kijk dan eens bij tegoed. Hier kan je direct naar 'gratis tegoed aanvragen'. Dit extra beltegoed wordt binnen 1 uur bijgeschreven. Je ontvangt hiervoor een sms’je ter bevestiging.

gezien dit forum inmiddels 2 jaar verder, maar nog steeds dezelfde problemen. net alles volgens het boekje gedaan. Maar ook hier nergens mij 7,50 te vinden. En nu?

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @nuts1 , heb je alle stappen doorlopen?

Het eerste gedeelte van je gratis tegoed (€2,50) staat al direct op je simkaart.
Het tweede gedeelte (€ 7,50) vraag je eenvoudig aan via MijnKPN.

Er zijn drie stappen die zijn beschreven op deze pagina (klik hier) 

Stap 1 Aanmaken van een KPN ID

Stap 2 Koppelen van product “Prepaid” in MijnKPN

Stap 3 Aanvragen extra tegoed door invullen van een formulier.

Selecteer het product Prepaid en klik daarna op hier. Zie het “handje” in het plaatje.

Let op: Deze €7,50 extra beltegoed wordt niet bijgeschreven bij je standaard-beltegoed, maar als een extra beltegoed. De €7,50 extra beltegoed is bijgeschreven zodra je een sms ter bevestiging hebt ontvangen.

Hoe vraag ik het op?
Als je belt naar *107#  kun je het saldo van dit extra beltegoed opvragen. (Bel naar *101#  om de saldo van je standaard-beltegoed op te vragen). Je kunt het extra beltegoed ook direct inzien in de KPN Prepaid App. De gesprekskosten worden als eerste van je extra tegoed verrekend.

ik heb zojuist precies hetzelfde gedaan zoals hierboven beschreven (heb het formulier al wel 10x ingevuld), maar als ik *107#  belt, staat er dat ik geen registratietegoed meer heb. Dat kan kloppen want ik heb dat ook nog nooit gekregen. Wat kan ik nog meer doen om het extra beltegoed te krijgen waar ik recht op heb?

Reputatie 7

Welkom op het forum @EvdN, als je die stappen hebt gevolgd zou je verwachten dat het bijgeschreven wordt inderdaad, maar toch zie je het niet? Als je het bewuste 06-nummer en bijbehorende simkaartnummer op je forumprofiel zet kan ik er een blik voor je op werpen.

Beste Jasper,

ik heb het forumprofiel geupdate. Ik hoor het graag.

Reputatie 7

Dank je @EvdN, daarmee heb ik het voor je nagekeken. Dat tegoed is voor jou bijgeschreven op 29 januari en sindsdien is het opgemaakt met kleine datasessies. Wat precies kunnen we niet zien (i.v.m. privacy), het toestel heeft verbinding gemaakt met het mobiele internet en daarbij is dat dus verbruikt.

Als je geen mobiel internet wilt gebruiken kan je dat uitzetten op jouw toestel. Dan zullen dat soort datasessies niet meer moeten gebeuren.