Beantwoord

7,50 gratis beltegoed niet gekregen

  • 13 June 2019
  • 18 reacties
  • 645 keer bekeken

Het gebeurd weer met mij. Ik kreeg 7,50 euro gratis te goed niet.

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 18 June 2019, 09:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

18 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hallo @Purnama

Je hebt alle stappen doorlopen die op deze pagina staan?
https://www.kpn.com/prepaid/opwaarderen/extra-tegoed-aanvragen.htm

Heb je deze opmerkingen daar ook gelezen:
Let op: Deze €7,50 extra beltegoed wordt niet bijgeschreven bij je standaard-beltegoed, maar als een extra beltegoed. De €7,50 extra beltegoed is bijgeschreven zodra je een sms ter bevestiging hebt ontvangen.
Hoe vraag ik het op?
Als je belt naar *107# kun je het saldo van dit extra beltegoed opvragen. (Bel naar *101# om de saldo van je standaard-beltegoed op te vragen). Je kunt het extra beltegoed ook direct inzien in de KPN Prepaid App. De gesprekskosten worden als eerste van je extra tegoed verrekend.
Reputatie 7
Badge +30
Hallo @Purnama, welkom! Wil je je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer? Dan help ik je er verder mee. Heb je inderdaad alle stappen doorlopen, zoals Ruud vraagt?
Ik heb *107# gebeld. Beltegoed is niet aanwezig.
Ik heb alles gedaan wat gevraagd was.
Reputatie 7
Badge +21
Je hebt bij stap 3 dus ook het formulier ingevuld?

Belangrijk: je doet dit via de computer op MijnKPN op de website en niet met de app!
Je klikt op "hier", dan krijg je een formulier om in te vullen. Zag jij dit ook zoals op het plaatje?


Als dit niet helpt, is het wachten op @Marcia_.
Heb je je forumprofiel al aangevuld met je 06-nummer?
Moet ik prepaid app download op mijn computer ook? Ik heb dat al gedaan op mijn telefoon en heb een password. Hoe kom ik op dat scherm dat u mij gestuurd heeft?
Reputatie 7
Badge +21
Alles staat beschreven op deze pagina op de KPN website:
https://www.kpn.com/prepaid/opwaarderen/extra-tegoed-aanvragen.htm

Ga daar naar toe op je computer via een internet browser. Je hebt geen app nodig (kan ook niet).
Daar wordt uitgelegd hoe je via MijnKPN op de computer drie stappen uitvoert.

Het scherm wat ik hierboven laat zien komt uit MijnKPN en laat het begin van stap 3 Aanvragen extra tegoed zien. Je klikt op "hier", dan krijg je een formulier om in te vullen.
Reputatie 7
Badge +30
Als je de stappen volgt die Ruud stuurt, moet het helemaal goed komen. Vul anders alsnog gerust je profiel aan en laat het even weten.

Download de KPN Prepaid App

Grip op je kosten

Er is nu een nieuwe app beschikbaar die speciaal is ontwikkeld voor Prepaid. Zo heb je nog meer controle over je kosten. Dit betekent zelf bepalen hoeveel je uitgeeft, overal eenvoudig en online opwaarderen en alles regelen in één handige app.
Download voor iOS Download voor Android


Dit krijg je bij de Prepaid App

Dit is wat ik op mijn scherm krijg als ik naar mijnKPN gaat. Moet ik download voor iOS of voor android doen?
Reputatie 7
Badge +30
Je zou dan voor iOS moeten kiezen als je een iPhone hebt en Android voor Samsung, Huawei, HTC, OnePlus etc. Ik weet niet zeker of het in de prepaid app ook kan. Heb je de mogelijkheid om dit via een pc/laptop te doen?
Ik heb dat al gedaan op mijn telefoon. Daardoor heb ik de password gekregen en ik kan op dit forum reageren. Ik probeerde op mijn laptop te doen en dat scherm kreeg ik op mijn laptop. Mijn laptop is geen telefoon dus waar valt laptop onder? iOS of android?
Reputatie 7
Badge +21
Geen van beiden, de prepaid app is niet geschikt/bedoeld voor een laptop.
Hoe dat kan weet ik niet, maar je bent op een verkeerde pagina terecht gekomen.

MijnKPN bereik je via de volgende link: https://account.kpn.com/#/

En zoals eerder gezegd, de instructies staan op deze pagina op de KPN website:
https://www.kpn.com/prepaid/opwaarderen/extra-tegoed-aanvragen.htm
Elke keer als ik op de sites die u gestuurd heeft click, kreeg ik een scherm dat ik mijn email en password moet invoeren dan kreeg ik een scherm die vraag of ik kpn prepaid app wil download. En dat heb ik al gedaan anders zou ik niet op dit forum kunnen komen. Ik moet elke keer mijn email en password invullen om op kpn website te komen.
Reputatie 7
Badge +21
Wil je je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer of heb je dat al gedaan?
Dan helpt KPN (moderator @Marcia_) je er verder mee.

Succes!
Ik heb net mijn mobile nr. Aangevuld op mijn forumprofiel. Wat nu?
Reputatie 7
Badge +21
Hallo @Purnama
Zodra Marcia weer dienst heeft én jij aan de beurt bent gaat zij e.e.a. voor je uitzoeken.
Openstaande topics worden in chronologische volgorde afgehandeld.
Reputatie 7
Badge +30
Ik weet niet wat er misgaat, maar volgens mij zit je toch niet helemaal goed. Ga er later nog eens rustig voor zitten óf loop eens bij een KPN winkel binnen. Voor nu heb ik in ieder geval het registratietegoed à 7,50 euro aan je toegekend. Dit kan je opvragen door *107# in te voeren. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat je het me weten?

@ Ruud dank voor je hulp!
Heel veel dank Ruud en Marcia. Ik heb eindelijk 7,50 euro bonus gekregen. Ik waardeer jullie geduld en hulp. Het duurt wel even maar uiteindelijk top klanten service. Dank jullie wel.
Reputatie 7
Badge +30
Graag gedaan!