7,50 niet ontvangen, 30 cent verloren

• 15 juli 2015
  • 4 reacties
  • 211 keer bekeken

Ik heb een KPN-prepaid kaart gekocht, geactiveerd en geen 7,50 ontvangen. Sterker nog, er is 30 cent van mijn 2,50 eraf gegaan. Ik heb geen idee hoe dit komt en zou graag uitleg willen.

Alvast bedankt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

Je krijgt direct € 2,50 beltegoed cadeau als je bij KPN een Prepaid SIM-kaart of telefoon met Prepaid SIM-kaart aanschaft. Daarnaast krijg je nog eens € 7,50 extra beltegoed als je je gegevens invult op kpn.com.

Hoe krijg ik de € 7,50 extra beltegoed

1.Activeer je SIM-kaart. (je activeert je SIM-kaart door voor de eerste keer te bellen of te sms’en).

2.Vraag hier de extra beltegoed aan door je gegevens in te vullen. (je extra beltegoed word binnen 5 werkdagen bijgeschreven, je ontvangt hiervoor een sms’je met de bevestiging).

De € 7,50 is niet bijgeschreven bij mijn beltegoed. Klopt dat?

Ja, dat klopt. De € 7,50 extra beltegoed wordt niet bijgeschreven bij je standaard-beltegoed maar als aparte bundel. De € 7,50 extra beltegoed is bijgeschreven zodra je een sms ter bevestiging hebt ontvangen.

Saldo extra beltegoed bekijken

Toets op je mobiele telefoon *107# en daarna de OK-toets of beltoets.

Saldo standaard-beltegoed bekijken

Toets op je mobiele telefoon *101# en daarna de OK-toets of beltoets.

Hoe lang is de € 7,50 extra beltegoed houdbaar?

De € 7,50 extra beltegoed is 2 jaar houdbaar vanaf het moment dat dit tegoed is bijgeschreven op je 06-nummer. Let op: het is wel nodig dat je minimaal één keer belt of sms’t per half jaar. Als je een half jaar geen gebruik hebt gemaakt van je Prepaid SIM-kaart wordt het nummer afgesloten.

Laat je weten of het gelukt is?

Robin

'Het opgevraagde tegoed is niet aanwezig' krijg ik te zien als ik *107# sms. Misschien moet ik er niet vanuit gaan dat het er direct op staat (in je bericht wordt aangegeven dat het 5 dagen kan duren).
Overigens, hoe moet ik zien wat ik heb gedaan waardoor 0,30€ beltegoed is afgegaan bij mij?

Heel erg bedankt voor het bericht, ben een hoop wijzer geworden in ieder geval.
Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

Bij prepaid kan je niet zien waar je geld aan uit gegeven hebt. Eigenlijk heb je 3 opties: Internet (data), bellen (minuten) of SMS'en.

Heb je ge belt? 1 minuut kost namelijk 30cent. Gesprekken worden per seconde afgerekend, maar de 1e minuut betaal je altijd.

Robin
Reputatie 7
Badge +24
Hallo ; welkom op het forum van KPN. Fijn dat  het al heeft kunnen verduidelijken 🙂. Mocht je beltegoed niet zichtbaar zijn na 5 dagen, dan mag je me je 06-nummer en simkaartnummer wel even in een privébericht toesturen. Dan kan ik nakijken waar het blijft. 

Reageer