Beantwoord

€7,50 prepaid tegoed niet ontvangen

  • 9 April 2020
  • 7 reacties
  • 140 keer bekeken

Ik heb vandaag een prepaid kaart geactiveerd. Daar staat automatisch 2, 50 op en in de brief staat dat je na aanmelden bij KPN je er nog direct 7,50 bij krijgt.

Dit heb ik gedaan, maar de 7,50 is er nog niet bij gekomen. 

Is er nog een andere stap die ik moet doen hiervoor? 

icon

Beste antwoord door RBxx 9 April 2020, 14:37

Bekijk origineel

7 reacties

Dat registratietegoed kun je uitsluitend checken via ‘bellen’ naar *107#

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Miss_chelle82 

Daarvoor moet je drie stappen uitvoeren. Heb je die allemaal gedaan?

(zie pagina Extra tegoed aanvragen voor details)

Stap 1 Aanmaken van een KPN ID

Stap 2 Koppelen van product binnen MijnKPN (prepaid nummer koppelen aan KPN ID)

Stap 3 Aanvragen extra  tegoed  

Vooral stap 3 is belangrijk, daarbij moet je binnen MijnKPN op het woord hier klikken en een formulier invullen.

Dat laatste was niet helemaal duidelijk. Dat ga ik nog even proberen, dank je wel. 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Miss_chelle82 en welkom op het forum! Is het met de stappen van @RBxx gelukt om het tegoed aan te vragen? Ik ben benieuwd! 

Ja het is gelukt. 

Alleen kon ik het via de telefoon niet vinden op de site. Pas toen ik op de PC inlogte en naar de website kon ik het wel vinden.

Maar de 7,50 is inmiddels bijgeschreven. 

Reputatie 7
Badge +21

Dat klopt @Miss_chelle82 , het moet idd op de PC via de website MijnKPN. Mooi dat het gelukt is!

Reputatie 7
Badge +17

Super, fijn dat het gelukt is! Jij ook bedankt voor de hulp @RBxx:smile:

Reageer