Beantwoord

€7,50 tegoed prepaid

  • 19 April 2020
  • 3 reacties
  • 99 keer bekeken

Goedemorgen heb via mijn KPN het tegoed aangevraagd, maar ily niet. Zit nergens iets bij wat ik in kan vullen.

icon

Beste antwoord door RBxx 19 April 2020, 12:02

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Rayjonker 

Daarvoor moet je drie stappen uitvoeren. Heb je het uitgevoerd op de website MijnKPN op een PC/laptop?

(zie pagina Extra tegoed aanvragen voor details)

Stap 1 Aanmaken van een KPN ID

Stap 2 Koppelen van product (prepaid nummer koppelen aan KPN ID)

Stap 3 Aanvragen extra  tegoed  

Vooral stap 3 is belangrijk, daarbij moet je binnen MijnKPN op het woord hier klikken en een formulier invullen.

Tot slot - Let op: Deze €7,50 extra beltegoed wordt niet bijgeschreven bij je standaard-beltegoed, maar als een extra beltegoed. De €7,50 extra beltegoed is bijgeschreven zodra je een sms ter bevestiging hebt ontvangen.

Hoe vraag ik het op?
Als je belt naar *107#  kun je het saldo van dit extra beltegoed opvragen. (Bel naar *101#  om de saldo van je standaard-beltegoed op te vragen). Je kunt het extra beltegoed ook direct inzien in de KPN Prepaid App. De gesprekskosten worden als eerste van je extra tegoed verrekend.

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Rayjonker, welkom op het Forum!

Ik zie dat je al een uitgebreid bericht hebt ontvangen hierboven! Heb je alle stappen doorlopen en komt het tegoed er alsnog niet bij? Dan kijk ik het graag voor je na! Wil je dan jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer en 06-nummer?

Reputatie 7
Badge +21

@Rayjonker, ik heb geen reactie meer gezien. Is het aanvragen van het extra gratis tegoed gelukt?

Reageer