Beantwoord

80 euro voor een sms zijn jullie de weg kwijt?

  • 4 November 2019
  • 2 reacties
  • 163 keer bekeken

Omdat ik mijn Telfort prepaid nauwelijks gebruik vandaag eens ingelogd. Was benieuwd naar mijn beltegoed. Werd natuurlijk doorverwezen naar de nieuwe KPN app. Na wat moeite lukte het deze actief te krijgen. Inzicht in mijn beltegoed heb ik niet gekregen. Wel een koude douche want er staat een negatief saldo van 800 euro. Voor twee telefoongesprekken en 1 SMS van 80 euro. En zoals jullie ook zelf stellen een prepaid heb je om de kosten in de hand te houden :joy: En als je tegoed is wordt je gewoon afgesloten toch?? Klantensores van KPN gebeld en die stuurt me met een kluitje in het riet en hebben geen idee waar het over gaat. Of ik Telfort maar wil bellen. Niet dus. Na een uurtje zoeken lees ik, nu ik dit forum heb gevonden, dat dit een langer bestaand en veelvoorkomend probleem is. Waarom weet de helpdesk daar dan niet van??? Mensen schrikken van zulke bedragen want dat heeft een voorgeschiedenis van mensen die daadwerkelijk zulke bedragen moesten terugbetalen. Waarom alle klanten niet even een SMS sturen of zet het in de app of zo. Dit lijkt nergens op. En alle medewerkers ook met hoofdpijn naar huis…….

 

icon

Beste antwoord door Casey 4 November 2019, 21:50

Bekijk origineel

2 reacties

https://forum.kpn.com/prepaid-16/problemen-kpn-prepaid-app-sinds-update-482945

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Willem HK Ik zie dat je je naar aanleiding van het antwoord van Casey al hebt gemeld in het algemene topic hier over. Er spelen helaas wat problemen met de app, waardoor je deze verontrustende berichten zag. 

Reageer