Beantwoord

Aansluiting buiten gebruik gesteld

• 15 juli 2015
  • 4 reacties
  • 1110 keer bekeken

Hallo

Nummer 06******* is buiten gebruik gesteld. Opwaarderen via 1244 lukt ook niet meer. Hoe kan ik opwaarderen zodat mijn account weer geactiveerd wordt?

Met vriendelijke groet,

G. Winklaar

Admin: onderwerp gewijzigd i.v.m. vindbaarheid. 

icon

Beste antwoord door PeterG 15 juli 2015, 12:58

Aanvulling op Robin. Heb je 6 maanden niet gebeld of ge-sms't dan wordt ie geblokkeerd. Je krijgt dan nog 1 maand om 'm te activeren door opwaarderen. Daarna is het écht over. Je krijgt dan vlgs mij zelfs geen netwerk meer in je display.

Dan zul je een nieuw prepaid nummer (sim) moeten aanschaffen in een telefoonwinkel.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

Is je Prepaid geblokkeerd?

Als je 6 maanden niet belt of SMS't wordt je aansluiting geblokkeerd, je zal moeten opwaarderen om hem vrij te krijgen. Bijvoorbeeld via internet (iDEAL)

Als je daarna niet op waardeert zal de simkaart vervallen. Je kan dit testen door met een andere telefoon naar jouw prepaid toe te bellen.

Of is er een andere reden?

Robin

Hai bedankt voor uw reactie. Dat klopt mijn prepaid is geblokkeerd. Ik kan niet bellen ook niet gebeld worden. Ik dacht dat ik hem kon activeren door op te waarderen.
Groetjes
Reputatie 7
Aanvulling op Robin. Heb je 6 maanden niet gebeld of ge-sms't dan wordt ie geblokkeerd. Je krijgt dan nog 1 maand om 'm te activeren door opwaarderen. Daarna is het écht over. Je krijgt dan vlgs mij zelfs geen netwerk meer in je display.

Dan zul je een nieuw prepaid nummer (sim) moeten aanschaffen in een telefoonwinkel.

Reputatie 7
Badge +24
Hi @KPNForumuser483, dan lijkt het erop dat je je mobiel te lang niet hebt gebruikt of niet hebt opgewaardeerd. Ik zie dat  en  je hier al over geïnformeerd hebben. Je kunt dan inderdaad een nieuw preppaidpakketje aanschaffen, waar je een nieuw nummer bij ontvangt. 

Reageer