Beantwoord

Aanvraag nieuwe prepaid simkaart

  • 4 August 2019
  • 2 reacties
  • 126 keer bekeken

Ik probeer voor een nieuwe telefoon een nieuwe simkaart aan te vragen, Mijn oude prepaid Telfort-kaart past niet, maar als ik online een nieuwe aanvraag, krijg ik steeds een foutmelding dat ik het later opnieuw moet proberen. Nu probeer ik het al een aantal dagen en steeds alle gegevens opnieuw invullen en uiteindelijk dezelfde foutmelding krijgen, is zwaar irritant. Wordt hier aan gewerkt of kan ik beter naar een winkel gaan?
icon

Beste antwoord door Susan_ 6 August 2019, 16:10

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @prepaidbeller, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat lastig dat het niet online via onze website lukt om een nieuwe prepaid simkaart aan te vragen. Ik begrijp hieruit dat je graag het nummer wil behouden, dat snap ik hoor! Ik kan vanaf hier helaas geen vervangende simkaart voor prepaid opsturen, omdat vaak de adresgegevens niet bekend zijn. Heb je het trouwens ook geprobeerd via een andere internetbrowser?

Je kan altijd langs een KPN winkel (hopelijk in de buurt) lopen, ik denk dat dat in dit geval misschien wel iets sneller gaat. Ik heb het probleem gemeld, maar kan niet aangeven hoelang het gaat duren voordat het opgelost is.
Reputatie 7
Badge +21
@prepaidbeller, heb je het nog getest via een andere internet browser of ben je langs de KPN winkel gelopen hiervoor?

Reageer