Beantwoord

Aanzetten GPS op sim kaart

  • 30 April 2020
  • 9 reacties
  • 596 keer bekeken

Hallo,

 

Ik heb vanmorgen een KPN Simkaart gekocht en in mijn gsp tracker gedaan.
VErbinding is goed alleen komt er geen GPS signaal terug .
ik schijnt iets te moeten instellen tav APN via een sms bericht naar de sms kaart wat doen het sms bericht zijn?

icon

Beste antwoord door Susan_ 1 May 2020, 11:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Lekboulevard, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Wat we vanuit KPN voor je kunnen doen in de systemen is de APN instellingen op prepaidinternet zetten. Dit heb ik voor meerdere klanten al uitgevoerd, en deze hebben eigenlijk allemaal een werkend apparaat nu! Mocht ik dit voor je kunnen aanpassen, vul dan je Forum profiel aan met naam, postcode + huisnummer en 06-nummer (prepaid) en geef mij een seintje!

Reputatie 7
Badge +21

@Lekboulevard, ik heb geen reactie meer gehad. Kan ik er vanuit gaan dat jouw probleem opgelost is? Zo niet, dan weet je mij te vinden!

Goedendag,

Ik zit met ik denk hetzelfde probleem. Ik heb een prepaid kpn sim kaart in een GPS horloge gedaan. Uiteindelijk is het gelukt om hem aan de praat te krijgen. Wat betreft bellen en sms. Maar hij geeft geen gps signaal. Ik kan het horloge niet volgen. Hij geeft wel een LBS, maar dat is niet wat het moet zijn natuurlijk. (Ik heb na wat gegoogeld te hebben  de LBS uitgezet, maar dat mocht niet baten).

Ik hoor graag iets van u, alvast bedankt.

 

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Iris2628, goed dat je ons bericht! Zou je jouw Forum profiel willen voorzien van naam, postcode + huisnummer en het 06-nummer? Dan kan ik even kijken of de instellingen vanuit ons goed staan :wink:

Yep gedaan.

 

Ik heb mijn gegevens ingevuld. Wilt u even kijken hoe de simkaart ingesteld is?

Bedankt alvast.

 

Groet Iris

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Iris2628, ik neem even voor @Susan_ waar. Ik heb de instelling hier aangepast! 
Kun je het nog eens proberen en anders het apparaat eens volledig herstarten?

Helaas heeft het niet geholpen. En nu? 

 

Groet Iris

Reputatie 7
Badge +21

@Iris2628 ik heb nog even zitten sleutelen, wil je nogmaals het toestel herstarten?

Indien dit niet werkt dan zijn de opties vanuit ons eigenlijk op.. Dan raad ik aan om nog even goed de handleiding te lezen en te volgen of contact te zoeken met het bedrijf waar het apparaat van is.