ik heb sinds een tijdjes op mijn telefoon dat mensen mij niet kunnen bellen, en ik hun niet. Op het moment dat ik iemand bel krijg ik te horen dat mijn abbonoment is afgesloten wegens administratieve redenen? Wat moet ik hiermee doen?
Met vriendelijke groet,
Sjaak
Admin: bericht naar juiste board verplaatst
Beste antwoord door Marcia_
Bedankt voor je reactie. Ik kan nu inderdaad bovenstaande bevestigen. Het nummer was een half jaar niet gebruikt en daarna is er niet binnen 3 maanden opgewaardeerd. Daarom is het nummer nu opgeheven. Omdat het een prepaidkaart betreft, kan ik het nummer ook niet opnieuw aanmelden voor je. Je bent het nummer helaas echt kwijt.
Advies is om een nieuw prepaidpakket te halen of, afhankelijk van hoe vaak je het gebruikt, misschien toch aan een abonnement te denken. Die hebben we al vanaf €13,50 per maand (zonder internet).
Bekijk origineel
Advies is om een nieuw prepaidpakket te halen of, afhankelijk van hoe vaak je het gebruikt, misschien toch aan een abonnement te denken. Die hebben we al vanaf €13,50 per maand (zonder internet).