Beantwoord

abonnement betaald maar heb prepaid

  • 28 July 2020
  • 4 reacties
  • 49 keer bekeken

Te gehaast; dacht van prepaid over te kunnen stappen naar bundel door alleen een abonnement af te sluiten. Dat ligt dus iets gecompliceerder. Geen punt, maar hoe krijg ik het abonnementsgeld terug gestort?

icon

Beste antwoord door Bart_ 4 August 2020, 10:48

Bekijk origineel

4 reacties

Hallo @Lbird , binnen 14 dagen (wettelijke bedenktermijn) kun je je abo nog opzeggen.

 

 

 

Dankje JanD, en weet je dan waar ik dat regel?

Reputatie 6
Badge +6

Via deze link kan je je bestelling annuleren : https://www.kpn.com/service/administratie/bestelling/bestelling-annuleren.htm

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Lbird Is dit inmiddels in orde? Als er nog iets geregeld moet worden is bellen met de klantenservice (0800-0402) de beste en snelste optie om het in orde te maken. 

Reageer