Beantwoord

Abonnement omzetten naar prepaid

• 12 mei 2018
  • 4 reacties
  • 134 keer bekeken

Beste KPN,
Begin juli zal mijn abonnement bij jullie aflopen. Omdat ik vorig jaar naar het buitenland geëmigreerd ben en hopelijk binnen een paar jaar weer terug naar Nederland verhuis, wil ik mijn abonnement om laten zetten naar prepaid ivm nummerbehoud. Mijn vraag is nu op welk moment ik dit moet regelen (ik geloof dat mijn abo op 6 juli afloopt) en hoe dit verder in zijn werk gaat. Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,
Loes
icon

Beste antwoord door Paul_ 14 mei 2018, 17:58

Hey Loes, goede vraag! Je kan contact opnemen met de afdeling die over de opzeggingen gaan: opzeggen mobiel (vul je nummer in en je wordt teruggebeld). Geef dan duidelijk aan dat je het nummer wil laten omzetten naar prepaid om zo je nummer te behouden. 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hey Loes, goede vraag! Je kan contact opnemen met de afdeling die over de opzeggingen gaan: opzeggen mobiel (vul je nummer in en je wordt teruggebeld). Geef dan duidelijk aan dat je het nummer wil laten omzetten naar prepaid om zo je nummer te behouden. 🙂
Reputatie 7
Badge +24
Ik heb geen reactie meer van je gezien Loes dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!
Hoi Paul,
Ik heb nog geen tijd gehad om ermee aan de slag te gaan, maar bedankt voor je reactie. Ik zal snel contact opnemen.

Groet, Loes
Reputatie 7
Badge +24
Top! Nog bedankt voor je terugkoppeling. 🙂

Reageer