Beantwoord

Activatie prepaid lukt niet

  • 14 August 2020
  • 7 reacties
  • 77 keer bekeken

Kan iemand me helpen om mijn Sim te activeren ben verblijf in Belgiƫ nu

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 15 August 2020, 10:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Hoi @Kenny89Ā . Welkom op het forum.

Ik heb je andere topics verwijderd anders wordt het onoverzichtelijk. Wat heb je geprobeerd om de kaart te activeren? Krijg je een foutmelding?

Heb je de stappen op deze website al gevolgd?Ā https://www.kpn.com/service/mobiel/simkaart/activeren.htm#/

Heb alles al geprobeerd maar kan geen sms versturen of bellen

Reputatie 6
Badge +6

In het buitenland kan je niet zelf je simkaart activeren, dat kan alleen een kpn moderator doen. Zet je mobiele nummer en simkaart nummer onder je profiel > Prive opmerkingen. Dan kan een mod de sim voor je activeren op afstand.

Reputatie 7
Badge +28

Of rij even naar de grensā€¦..Ā 

Ā 

@Kenny89Ā : Ik wil graag voor je kijken. Kun jij de gevraagde gegevens in je profiel zetten en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?

@Kenny89Ā Ik zie dat je mij een priveberichtje hebt gestuurd. Ik heb het nummer geactiveerd. Dit kan een paar uurtjes duren. Vanmiddag zou het moeten werken.

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.