Beantwoord

Activatie prepaid Sim kaart

• 2 september 2018
  • 2 reacties
  • 65 keer bekeken

Nummer 06********
Simkaart ********
KPN prepaid
Ik woon in belgie, maar omwille van mijn Nederlandse vriend een Nederlands KPN prepaid kaart aangeschaft
Inloggen in gsm met de standaardcontract 0000 lukt en kol dan op het Belgische netwerk Mobistar
Als ik wil smsen krijg ik dat dit niet lukt, en elk nimmer dat ik wens te bellen krijg ik melding dat de ontvanger zijn telefoon niet in gebruik is
Online bij KPN activeren lukt ook niet wat zegt dat op dit nummer geen activatie mogelijk is
Hoe kan ik in belgie dit nummer activeren

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
icon

Beste antwoord door Paul_ 4 september 2018, 17:39

Hoi Benedicte, welkom! Ik heb voor je gekeken en er hoeft niets meer geactiveerd te worden dus dat is het probleem niet (meer). Dat is gisteren gebeurd dus ik ben benieuwd of het inmiddels wel allemaal werkt. Laat je het weten?
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Benedicte, welkom! Ik heb voor je gekeken en er hoeft niets meer geactiveerd te worden dus dat is het probleem niet (meer). Dat is gisteren gebeurd dus ik ben benieuwd of het inmiddels wel allemaal werkt. Laat je het weten?
Reputatie 7
Badge +24
Ik heb niets meer van je gehoord Benedicte dus ga ik ervan uit dat je het is opgelost. Anders hoor ik het graag!

Reageer