Beantwoord

Activeren gratis bundel lukt niet

  • 12 July 2019
  • 7 reacties
  • 129 keer bekeken

Activeren gratis 1000mb internet bundel lukt nog steeds niet. Alles geprobeerd. Termijn is al bijna verstreken.

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt
icon

Beste antwoord door Joran 22 July 2019, 10:04

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Welkom @Punk! De gratis bundels waren helaas tot 1 juli te activeren. Ik ben wel benieuwd wat hier mis is gegaan. Kun je jouw profiel aanvullen met je 06-nummer en ter verificatie het simkaartnummer? Het simkaartnummer mag je in het vakje 'persoonlijke opmerkingen' zetten. Die velden zijn alleen door jou en ons te zien. Als je een reactie stuurt zodra dat is gebeurd zoek ik uit of we deze bundel alsnog kunnen toevoegen.
Reputatie 7
Badge +28
@Punk: Vreemd, de bundel staat gewoon actief en is al bijna weer verlopen. Ik zal even kijken of we er nog een periode aan kunnen plakken maar eerst moeten we achterhalen waarom het nu niet werkt. Staat mobiele data ingeschakeld op je toestel? Heb je misschien een plafond ingesteld waarna de dataverbinding wordt stopgezet?
Ik kan er niks mee.
Alles gecontroleerd en werkt niet.
Bundel dadelijk verlopen. 20/7
Reputatie 7
Badge +28
Ik heb een nieuwe bundel geactiveerd en de kosten vergoed. Er gaat dus een nieuwe periode in tot 22-08. Wel zullen we de oorzaak nog steeds moeten achterhalen anders heb je er niet zoveel aan.

Probeer eerst het toestel eens opnieuw op te starten. Als je daarna geen internet heb, controleer dan de volgende zaken:
Nadat de bundel opnieuw is geactiveerd werkt het meteen.
Dus ik weet niet waar de storing inzat.
Bedankt voor de nieuwe bundel.
groet Theo Visser
Reputatie 7
Badge +28
Vreemd! Jammer dat het wat moeilijk ging maar dan kun je nu in ieder geval een maandje vooruit met 1GB 🙂
Dankjewel

Reageer