Vraag

Activeren prepaidkaart in buitenland lukt niet

  • 8 August 2022
  • 5 reacties
  • 39 keer bekeken

Hoihoi

Ik heb een niet-geactiveerde prepaidkaart meegenomen naar zomerkampen in buitenland, maar had niet door dat ik die enkel in Nederland kan activeren op het Netwerk. Kan ik hier aanvragen om dit vanop afstand te doen? Want ik ben pas over 2 maanden terug in Nederland.

 

Alvast hartelijk dank


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7

Hoi @D. Put, welkom bij ons op het forum. We kunnen voor je kijken of wij jouw prepaid simkaart kunnen activeren. Daarvoor hebben we wel gegevens nodig, zou je het bewuste 06-nummer en het simkaartnummer op je forumprofiel invullen en een seintje geven als je dat gedaan hebt?

Dit kan ook telefonisch, vanuit het buitenland zijn wij bereikbaar op +316-12001200. Dat is de snelste optie.

Hartelijk dank alvast 

Ik heb de gegevens ingevuld in m'n profielen bij Persoonlijke Opmerkingen.

Reputatie 7
Badge +13

@D. Put Dank je! Ik heb de simkaart geactiveerd en je zou deze binnen enkele uren nu moeten kunnen gebruiken! Je ontvangt een sms zodra de sim actief is. Post gerust nog even een bericht als we iets voor je kunnen betekenen!

Reputatie 7
Badge +7

Dank je! Ik heb de simkaart geactiveerd en je zou deze binnen enkele uren nu moeten kunnen gebruiken! 

Ik merk op dat de moderators op dit forum heel veel service verlenen aan de diverse forumleden, top!👍

Helemaal gelukt.  Prima service  dankjewel