Vraag

activeren simkaart lukt niet

  • 7 October 2019
  • 9 reacties
  • 288 keer bekeken

Alles gedaan om te activeren alle stappen heb wel de bonus beltegoed gehad maar niet de €2,50 start tegoed inmiddels opgewaardeerd met €10 kan nog niets ermee inmiddels €20 lichter met een simkaart die niets doet en wel zegt dat ie geactiveerd is
doorlopen gechat met een medewerker moet naar een kpn winkel vind ik eigenlijk een beetje belachelijk

9 reacties

Reputatie 7
Hallo @Naomivk, welkom op het KPN forum. Wat een gedoe! Heel raar dat je nieuwe simkaart niet werkt, ondanks het opwaarderen. Je hebt wel bereik? En echt niks doet het? Bellen, sms'en en internetten niet? 😮
Heb gewoon bereik sms doet het wel internet op WiFi ook gewoon
maar bellen niet
kan wel naar 1200 bellen maar verders niet
Reputatie 7
Hallo @Naomivk, dat is erg raar! Het is me niet geheel duidelijk of je ook internet op 3G / 4G hebt, of alleen via WiFi?

Zou je jouw forumprofiel willen aanvullen met je gegevens? Dan kan ik ook even met je meekijken wat er precies aan de hand is. Ik hoor het graag 🙂
Hoi
internet op 3 g/4g geen idee eigenlijk volgens mij wel maar het probleem is dus ik kan niet bellen of gebeld worden met het simkaartje en wordt ik naar een kpn winkel gestuurd lijkt mij toch dat jullie dat gewoon kunnen checken
Reputatie 7
Ik zal kijken wat ik op afstand voor je kan doen, @Naomivk. Mogelijk dat de instellingen van je toestel aangepast moeten worden, daar kunnen ze je in de winkel goed mee helpen. Zou je het mobiele nummer willen toevoegen in je profiel? Dan kan ik het een en ander controleren. Ik hoor graag van je 🙂
Nm staat erbij nu hij moest ook alleen geactiveerd worden in mijn telefoondiensten moet hij in een gps horloge voor me dochter
Reputatie 7
Ik zie in mijn systeem dat het prepaidkaartje geactiveerd is. Op 7 oktober heb je hierover een sms-bericht ontvangen: Beste klant. Uw nieuwe simkaart is geactiveerd. Met vriendelijke groet, KPN. Verder zijn er geen blokkades op inkomende en uitgaande gesprekken. Je moet er mee kunnen bellen.

Nm staat erbij nu hij moest ook alleen geactiveerd worden in mijn telefoondiensten moet hij in een gps horloge voor me dochter

Klopt, een nieuwe prepaidkaart van KPN activeer je in een mobiele telefoon. Ik begrijp uit je laatste bericht dat je het kaartje wilt gebruiken in het GPS horloge van je dochter? Als je het simkaartje in een telefoon doet, kan je dan wel bellen?
Klopt dat sms heb ik gehad maar het Sim kaartje zowel in het horloge als in mijn telefoon kunnen we niet bellen of gebeld worden
ij krijg als ik wil bellen tuut tuut tuut en als ze haar nm bellen krijgen ze te horen dat het nummer niet bereikbaar is
ik heb alles gedaan om hem te activeren maar kan er niets mee
Reputatie 7
Vreemd, hier staat alles prima. Geen blokkades gevonden die in- uitgaande gesprekken tegenhouden. Wil je het kaartje eens in een ander toestel proberen? Ben benieuwd of je dan wel kunt bellen. Laat je het me weten?

Reageer