Beantwoord

Activeren simkaart na invoeren pukcode

  • 22 June 2020
  • 3 reacties
  • 158 keer bekeken

Omdat we de pin code van een prepaid SIM kaart niet meer wisten, hebben we na drie pogingen de PUK code moeten invoeren. Na het invoeren van deze PUK code moet er een nieuwe PIN code worden ingetoetst. Na het voor een tweede maal invoeren van deze nieuwe PIN code, verschijnt echter de melding dat de PUK code onjuist is. Wat kan hier de oorzaak van zijn ?

 

Robert.

icon

Beste antwoord door Roans 23 June 2020, 19:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Roans, goede vraag! Het lijkt er dan toch echt op dat de pukcode niet juist is. Is het inmiddels wel opgelost? Als ik nog iets voor je kan doen, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en 06-nummer? Als je onder ‘persoonlijke opmerkingen’ ook het simkaartnummer en de pukcode vermeldt, dan kijk ik graag met je mee. Al deze gegevens zijn trouwens alleen inzichtelijk voor jou en KPN.

Marcia,

Ik ben vandaag bij de lokale KPN winkel geweest. Daar bleek, dat het aan de SIM kaart gekoppelde 06 nummer was opgeheven, omdat het te lang niet gebruikt was. Heb dus een nieuwe SIM kaart moeten kopen.

 

Robert.

Reputatie 7
Badge +30

Ach, ja dat verklaart dan ook waarom het niet werkte. Bedankt dat je dit even hebt laten weten, Robert :)