Beantwoord

Activeren simkaart zonder telefoon

Activeren simkaart lukt niet zonder tel
icon

Beste antwoord door Susan_ 2 december 2018, 10:22

Goedemorgen Jackezz, welkom op het Forum en goed dat je jouw vraag hier stelt!

Vanaf 8 november worden prepaid simkaarten geactiveerd opgestuurd, zoals je op deze website kan nalezen. Dus in principe heb je er geen toestel meer voor nodig. Maar voor die tijd is het nog wel nodig, of als het net bij jouw simkaart even niet werkt. In dat geval kan je hem in een mobiel toestel stoppen en hiermee bellen of opwaarderen, zodat hij alsnog geactiveerd wordt!

Wil je laten weten of je hier uitgekomen bent? 🙂

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen Jackezz, welkom op het Forum en goed dat je jouw vraag hier stelt!

Vanaf 8 november worden prepaid simkaarten geactiveerd opgestuurd, zoals je op deze website kan nalezen. Dus in principe heb je er geen toestel meer voor nodig. Maar voor die tijd is het nog wel nodig, of als het net bij jouw simkaart even niet werkt. In dat geval kan je hem in een mobiel toestel stoppen en hiermee bellen of opwaarderen, zodat hij alsnog geactiveerd wordt!

Wil je laten weten of je hier uitgekomen bent? 🙂
Hoe kan ik deze activeren Zonder mobiel
Mij moeder heeft nl geen mobiel en bij mij past deze simkaart niet .
Wel makkelijk dat ze ervan uitgaan dat iedereen maar een mobiel heeft.
Is er geen andere mogelijkheid om te activeren ?
Reputatie 7
Badge +19
Helaas niet, het dient echt via een mobiel toestel eenmalig geactiveerd te worden. Daar wordt een simkaart voornamelijk voor gebruikt, vandaar deze activering. Je zou hiervoor eventueel naar de KPN winkel kunnen gaan, hier zijn genoeg toestellen waar de simkaart in zou passen om hem te activeren!

Reageer