Beantwoord

Activeringscode kpn prepaid app

  • 6 February 2020
  • 5 reacties
  • 153 keer bekeken

Ik krijg maar geen activeringscode als ik mijn mobiele nummer opgeef

 

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 9 February 2020, 09:49

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Jol26. Welkom op het KPN Forum! Voor het activeren van een prepaid simkaart van KPN hoef je na plaatsing in het toestel alleen nog maar te bellen of sms’en. Dat is namelijk nodig om het simkaartje te activeren. Hiervoor moet je wel een verbinding maken met het KPN netwerk in Nederland. Laat je mij weten of het gelukt is?

 

Nee als ik de KPN Prepaid App wil activeren op mijn mobiel of Ipad dan moet ik daar mijn mobiele nummer invullen en dan verzenden dan zegt de app daarna na even te wachten vul de 6 cijferige kode in om de app te activeren die code krijg ik niet op de Ipad waar het sim kaartje in zit dus niet wat jij bedoelt.

Reputatie 7
Badge +21

Je zal het simkaartje eenmalig in een toestel moeten stoppen om gebruik te kunnen maken van de KPN Prepaid app. Daarop kan je het sms'je wel openen. Nadat je de KPN Prepaid app hebt geactiveerd kan je de simkaart weer terug in jouw iPad stoppen. Laat je mij weten of het gelukt is?  

Dit werkt. Dank je TOP geregeld. Jammer dat de binnendienst dit niet weet. GR

 

Reputatie 7
Badge +21

Wat goed om te lezen dat het inmiddels is gelukt. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan weet je ons te vinden. :slight_smile:

Reageer