Beantwoord

Aldi Talk nummer bevroren

  • 22 January 2020
  • 8 reacties
  • 461 keer bekeken

Ik heb mijn Aldi Talk nummer op 18-11-2018 digitaal opgewaardeerd. Bewijs kan ik desgevraagd overleggen, online afschrift.

Ik had dus de tijd tot 18-11-2019 om dit weer op te waarderen.

Door onvoorziene omstandigheden helaas niet tijdig gedaan.

Volgens de algemene voorwaarden punt 4 onder beltegoed wordt het beltegoed "bevroren" voor een periode van drie maanden na de periode van 12 maanden ná de laatste opwaardering en kan ik in die tijd alsnog opwaarderen.

Ik heb volgens die voorwaarden dus de tijd tot 18 februari 2020, echter, het nummer is niet meer te benaderen om op te waarderen. 

Info bij KPN op 12001200 als door Aldi Talk aangegeven bij de serviceinfo leerde mij dat het nummer niet meer te vinden is.

Zij verwezen mij naar Medion en gaven mij een telefoonnummer. Medion verwees mij op haar beurt weer naar de site van Aldi Talk om via de mail melding van het e.e.a. te maken.

Voor zover ik nog weet staat er een beltegoed van ongeveer €60,00. 

Een uiterst moeizame manier om gebruik te maken van enige service van het samenwerkingsverband, Aldi, Medion, KPN en Talk. 

Weet iemand wat te doen?

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door PeterG 23 January 2020, 12:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Ik heb mijn Aldi Talk nummer op 18-11-2018 digitaal opgewaardeerd. Bewijs kan ik desgevraagd overleggen, online afschrift.

Ik had dus de tijd tot 18-11-2019 om dit weer op te waarderen.

Door onvoorziene omstandigheden helaas niet tijdig gedaan.

Volgens de algemene voorwaarden punt 4 onder beltegoed wordt het beltegoed "bevroren" voor een periode van drie maanden na de periode van 12 maanden ná de laatste opwaardering en kan ik in die tijd alsnog opwaarderen.

Ik heb volgens die voorwaarden dus de tijd tot 18 februari 2020, echter, het nummer is niet meer te benaderen om op te waarderen. 

Info bij KPN op 12001200 als door Aldi Talk aangegeven bij de serviceinfo leerde mij dat het nummer niet meer te vinden is.

Zij verwezen mij naar Medion en gaven mij een telefoonnummer. Medion verwees mij op haar beurt weer naar de site van Aldi Talk om via de mail melding van het e.e.a. te maken.

Voor zover ik nog weet staat er een beltegoed van ongeveer €60,00. 

Een uiterst moeizame manier om gebruik te maken van enige service van het samenwerkingsverband, Aldi, Medion, KPN en Talk. 

Help?

Reputatie 6
Badge +6

Eventjes de voorwaarden van alditalk gelezen, en als het zo is als je zegt, dan heb je wel gelijk.

Maar je bent 100% klant van Aldi Talk, KPN kan hierin niks voor je betekenen helaas.

Bel ze is terug en dreig is met de consumentenbond of zo, soms willen ze dan nog wel iets doen.

 

 

 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @AldiEds, welkom! Het klopt helemaal wat @Misja20 zegt: wij kunnen hierin niets voor je betekenen. Omdat je klant van AldiTalk bent, moet je echt even met hen contact opnemen. Zij zouden je hier verder mee moeten kunnen helpen. Succes!

Beste Marcia, 

Aldi talk verwijst naar hun service nummer, zie o.a. de website, en dat is 12001200. Als je dat belt krijg je KPN aan de lijn. Dus?. Kastje naar de muur systeem?

Reputatie 7
Badge +30

Als je met je eigen Aldi Talk nummer naar 06-12001200 belt, dan krijg je Aldi Talk aan de lijn. Bel je met een KPN nummer naar 06-12001200, dan krijg je KPN aan de lijn. Kan je met je eigen 06-nummer naar Aldi Talk bellen nog wel? Als dat ook niet meer lukt, kan je ook met een vaste lijn naar 06-12001200 bellen. Je moet dan je eigen 06-nummer intoetsen en dan zou je automatisch naar Aldi Talk geschakeld moeten worden. Lukt dat ook niet, kan je ze nog mailen. Anders zou ik het ook niet weten! Ik (KPN) kan je gegevens niet inzien en hier dus ook niets over zeggen helaas :-(.

Dit heeft betrekking op voorwaarde punt 4.2 en zeker ook 4.3.

Bron: site AldiTalk

Bent u geïnteresseerd in ALDI TALK of bent u reeds klant en heeft u vragen?
Wij staan voor u klaar om u te woord te staan. Bel hiervoor onze Service Hotline. Een van onze medewerkers zal u persoonlijk te woord staan om al uw vragen te beantwoorden.

Service Hotline vanaf een ALDI TALK nummer: 1200 (€ 0,10/min) (Dit kan je ook nog bellen tijdens de bevroren periode)

Service Hotline vanaf een vaste lijn: 06 1200 1200 (€ 0,10/min)

Service Hotline vanuit het buitenland: +31 6 1200 1200 (deze oproepen vallen onder de normale roamingtarieven)

De openingstijden van onze service hotline zijn:
Maandag t/m vrijdag: 08:00 – 22:00 uur
Zaterdag: 09:00 – 17:00 uur
Zon- en feestdagen: Gesloten

E-mail adres
Alditalk@continuumgbl.mypurecloud.de
Vermeld ook uw 06 nummer en simkaartnummer bij uw vraag.

Postadres
Medion mobile
Postbus 13500
9700EG Groningen

@Marcia_Het nummer wat ze noemen v.a. vaste aansluiting is het nummer van de KPN helpdesk. Dus...

Dat bedoel ik dus. Van het kastje naar de muur en terug. Wat ik ook doe of bel, ik kom altijd bij KPN uit. Aldi, talk en of Medion zijn telefonisch niet rechtstreeks te bereiken. Net zomin als je KPN kan mailen. 🥴

Reputatie 7
Badge +30

 

@Marcia_Het nummer wat ze noemen v.a. vaste aansluiting is het nummer van de KPN helpdesk. Dus...

Ook als je invoert dat het om een Aldi Talk nummer gaat?

 

In ieder geval: hoe graag ik je ook zou willen helpen. Ik kan de gegevens van een telefoonnummer dat bij Aldi Talk in dienst is, niet opvragen. Ik kan je dus écht niet helpen. Je kunt dan proberen om ze te mailen, maar anders weet ik het ook niet :-(