Beantwoord

Alles in 1 bundel is traag

  • 17 July 2019
  • 23 reacties
  • 617 keer bekeken

goede middag Gisteren kocht ik een pakje data aless in 1 zorgeloos, omdat het vorige tarief mij niet geschikt was vanwege de zeer lage internetsnelheid, vertel me hoe ik het nieuwe pakket moet activeren, omdat de doshpor door de oude wordt

Добрый день! Вчера купил пакет данных aless in 1 zorgeloos , так как предыдущий тариф меня не устроил из-за очень малой скорости интернета, подскажите как мне активировать новый пакет , так как досихпор изпользуется старый.

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door Misja20 20 July 2019, 15:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

23 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi @Activering, klopt als ik zeg dat je een nieuwe simkaart hebt gekocht? Deze wil je nu activeren, maar je weet niet hoe dat moet? Op deze pagina lees je daar alles over. Is dit wat je zoekt?

Je schrijft ook nog wat in het Russisch is dat het originele bericht? En het Nederlands het vertaalde deel?
Hoi @Activering, klopt als ik zeg dat je een nieuwe simkaart hebt gekocht? Deze wil je nu activeren, maar je weet niet hoe dat moet? Op deze pagina lees je daar alles over. Is dit wat je zoekt?

Je schrijft ook nog wat in het Russisch is dat het originele bericht? En het Nederlands het vertaalde deel?

Sorry, ik ben een buitenlander. Ik kocht een simkaart in juni, verbond de internetoptie en minuten voor 8,99 € per maand. Ik was erg overstuur door de internetsnelheid en ik zag in het prepaidkantoor een pakket voor 14,99 € per maand met sneller internet, ik vulde het account bij en kreeg het pakket, maar dan wil ik ook het oude pakket gebruiken om een ​​nieuw pakket te gebruiken, vertel me hoe het moet?
Ik schrijf van een vertaler, misschien heb je een specialist die Russisch kent?)
De internet snelheid van de prepaid pakketen zijn ongeveer 25Mbps als snelste of 128Kbps de langzaamste.
https://www.kpn.com/prepaid/bundels.htm

Als ik het nu goed begrijp is er eerst gekozen voor deze

Onbeperkt Online

  • 30 minuten/sms
  • Onbeperkt internet (128 Kbit/s)
  • NL, EU, Andorra, Noorwegen en Zwitserland
  • Stopt automatisch na 31 dagen
Bel *143#
8,99

En vanwege de tegenvallende snelheid is er op basis van de prijs gekozen voor

Alles-in-1 Zorgeloos

  • 120 minuten/sms
  • 1 GB internet (25 Mbit/s)
  • NL, EU, Andorra, Noorwegen en Zwitserland
  • Stopt automatisch na 31 dagen
Bel
14,99


De vraag is als ik het goed begrijp hoe deze bundel gebruikt kan worden vanwege de betere snelheid. Als ik het goed schrijf zou dat in de KPN pre paid app kunnen.

Of met de juiste code voor het snellere internet is dat *114#
https://www.kpn.com/prepaid/app.htm
Nee, niet begrepen! Ik heb al betaald voor alles in 1 zorgeloos, het geld was afgeschreven! En het werkt op dezelfde manier voor het oude pakket.

Reputatie 6
Badge +6
@Activering Het probleem ligt hem, dat de topic starter eerst een Onbeperkt Online Bundel heeft geactiveerd, maar de snelheid daarvan toch te laag vond en daarna een andere internet bundel gekocht met snellere internet snelheid, alleen dat gaat dus niet werken, want bij KPN kan je niet 2 bundels opstapelen en alleen de bundel die je als eerst hebt geactiveerd zal werken, in dit geval dus de Onbeperkt Online bundel.

En op het moment is daar geen oplossing voor, als ik af ga op wat moderators in andere topics hebben aangegeven.

@Activering Zal dus eerst moeten wachten tot dat de Onbeperkt Online bundel is verlopen, en daarna kan het gebruik maken van een andere bundel.
Ik ben in veel landen geweest maar heb nog nooit zo'n slechte service gezien en het internet is walgelijk traag! Gedwongen om over te schakelen naar een andere provider. Bedankt!
Reputatie 7
Badge +20
Wat Misja20 zegt, dat klopt helemaal helaas. Ik begrijp heel goed dat het ontzettend balen is, maar dat is nu hoe de situatie is. :(
Zou je nog in jouw Forumprofiel jouw mobiele nummer en simkaartnummer willen toevoegen? Dan ga ik nog even meekijken tot wanneer de Onbeperkt Online bundel loopt en of ik iets voor je kan betekenen. Zou je een reactie willen achterlaten als je dat gedaan hebt? Dan weet ik wanneer ik aan de slag kan.
Ik werk nog 7 dagen onbeperkt online voor hem en ik heb Alles-in-1 Zorgeloos betaald, maar de dagen dat ik het gebruik, worden ook verwijderd, hoewel het onbeperkt online wordt gebruikt en het is erg teleurstellend omdat ik specifiek een sneller pakket heb gekocht en het niet kan gebruiken tot het einde van de eerste, het is gewoon een soort diefstal! Het zou mogelijk zijn om ergens in de applicatie dat voor het einde aan te geven!!!
************ Dit is mijn simkaartnummer
Bekijk en verander, indien mogelijk, het pakket met onbeperkt online naar ales in 1 zorgeloos waarvoor ik al heb betaald!

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Reputatie 7
Badge +20
Bedankt voor de gegevens. Ik heb dan ook even meegekeken. Ik zie inderdaad dat de zorgeloos online bundel loopt nog tot 28-06-2019. Ik begrijp ook dat je hier van baalt. Je wilt het snellere internet, hier heb je immers voor betaald. Alleen je moet nog even wachten. 😞 Ik heb e ook een privébericht gestuurd met nog wat persoonlijke uitleg.
@Activering Tal van mensen hebben hetzelfde probleem. zie:
https://forum.kpn.com/prepaid-16/traag-internet-met-prepaid-gsm-met-een-100mb-maandbundel-25mb-s-475522
Reputatie 7
Badge +20
Dat klopt inderdaad. Er is wat onduidelijkheid over. Bart heeft dit opgepakt en er wordt naar een oplossing gezocht om deze onduidelijkheid weg te nemen zodat dit in de toekomst voorkomen kan worden.
Om te beginnen, geeft u in de toepassing aan dat het pakket alleen kan worden gebruikt na het verlopen van het eerste pakket, misleid mensen niet! Wat betreft mijn probleem, bedankt voor het retourneren van het geld;) Maar, internet onbeperkt online is erg slecht, ik kan de website van ons forum nauwelijks eens laden ...

Bedankt Bart_Z
Reputatie 7
Badge +20
Ja dat klopt inderdaad. Mijn collega heeft actie uitgezet intern om te kijken hoe we dit probleem kunnen oplossen zo dat misleiding niet meer voorkomt en alles duidelijk is. Dus daar wordt aan gewerkt.
Goede avond! Vertel me, in het pakket alles in 1 zorgeloos internetverkeer 1 GB is het voor de hele maand of een dag?
Reputatie 7
Badge +20
De Alles-in-1 Zorgeloos bundel is 31 dagen geldig. Deze is voor jou nog tot 16-08-2019 te gebruiken.

Ik zie ook dat je 1 GB dagbundels hebt gekocht. Die zijn maar 24 uur te gebruiken.
Ik bedoelde in het pakket dat tot 08/16/2019 1 GB voor de gehele periode wordt gegeven?
Dat wil zeggen dat voor een hele maand internetverkeer slechts 1 GB wordt gegeven? Begrijp ik het goed?
Het feit is dat ik alleen het internet gebruik als een kwestie van een minuut en ik heb geen berichten nodig, ik wil graag overschakelen naar een soort pakket met snel internet en een groter verkeerspakket dan 1 GB, wat kunt u bieden?
Het feit is dat ik alleen het internet gebruik als een kwestie van een minuut en ik heb geen berichten nodig, ik wil graag overschakelen naar een soort pakket met snel internet en een groter verkeerspakket dan 1 GB, wat kunt u bieden?
Als ik je een advies mag geven. Neem een prepaid simkaart bij een andere provider.

Bij kpn is met prepaid vrijwel niets mogelijk en heel erg duur.

Neem is een kijk je bij vodafone prepaid, die hebben voor 9 euro 2GB per maand, en nog andere grotere maand bundels.

Ook is de dag internet bundel bij vodafone veel groter, voor 3 euro per dag 10 GB.

Heb je nog meer data nodig neem dan een kijkje bij Lycamobile prepaid, die hebben zeer grote data bundels.
Reputatie 7
Badge +20
@Activering, dat klopt inderdaad. Je hebt dan 1 GB voor de hele periode. Als het op is, dan heb je geen tegoed meer.

Andere bundels dan deze of de dagbundel van 1 GB heb ik niet. Dan kom je alweer bij een abonnement uit mocht dat een idee zijn.