Beantwoord

Andere bundel dan die ik heb gekozen

• 20 augustus 2017
  • 1 reactie
  • 81 keer bekeken

Hallo, altijd als ik elke maand mijn beltegoed deed opwaarderen dan ging het met de bundel bestellen altijd goed, nu gaf de app steeds de melding dat ik te weinig beltegoed had terwijl ik gewoon 10 euro er op had gezet, dus daarna heb ik de code van zorgeloos online ingevoerd nadat het via de app niet lukte en toen kreeg ik een sms dat ik opeens de onbeperkt online bundel had terwijl ipv de zorgeloos online bundel, snap er niks van ?
icon

Beste antwoord door Erik_ 23 augustus 2017, 17:08

Hoi Mandy, welkom op het forum! Onhandig dat het via de app niet lukte om de Zorgeloos Online bundel te activeren. Als je het via de sms doet zijn de codes voor Zorgeloos en Onbeperkt bijna gelijk (*142# & *143#). Ik vermoed dat je dan toch per ongeluk de verkeerde code hebt gebruikt. Helaas kunnen we dit niet aanpassen.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +27
Hoi Mandy, welkom op het forum! Onhandig dat het via de app niet lukte om de Zorgeloos Online bundel te activeren. Als je het via de sms doet zijn de codes voor Zorgeloos en Onbeperkt bijna gelijk (*142# & *143#). Ik vermoed dat je dan toch per ongeluk de verkeerde code hebt gebruikt. Helaas kunnen we dit niet aanpassen.

Reageer