Beantwoord

Annuleren prepaid bundel

  • 18 March 2019
  • 7 reacties
  • 530 keer bekeken

Ik heb onlangs de bundel "Onbeperkt Online" aangeschaft, maar ik ben toch niet tevreden over de snelheid van het internet. Ik kan op de website niet terug vinden hoe ik het eerder stop zet dan de 31 dagen die hieraan koppeld zijn.

Is het mogelijk om de bundel al vantevoren stop te zetten?
icon

Beste antwoord door Marina_ 22 March 2019, 14:25

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @Denny966, Jammer dat je niet de gewenste snelheid met de bundel ervaart. Met de ''Onbeperkt Online bundel'' haal je max 128Kbit/s, maar kan door allerlei factoren beïnvloed worden, zoals drukte op de mast en apps op de achtergrond. De bundel kan niet gemakkelijk worden stopgezet, maar ga in overleg of er toch een mogelijkheid is. Zou je je 06-nummer en simkaartnummer willen toevoegen aan je forum profiel? Als dit mogelijk is, ben je de kosten van de bundel wel kwijt. Denk er dus goed over na.
Heb ze toegevoegd op mijn profiel. Ik ging er ook al van uit dat ik dan de kosten van de bundel kwijt ben, dit is geen probleem
Enig nieuws of dit mogelijk is?
Nog iets vernomen? Kan me niet voorstellen dat het zo lang duurt om vast te stellen of het wel of niet mogelijk is
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Denny966, Ik was gisteren vrij, vandaar dat je nog geen reactie hebt ontvangen. Ik heb een reactie ontvangen van mijn collega, maar het is helaas niet het antwoord waar ik op gehoopt had. Het is niet mogelijk om deze bundel stop te zetten. De bundel verloopt na een maand, daarna kun je weer een nieuwe bundel aanvragen.
Snellere bundels (14,4 Mb/s, maar niet onbeperkt)
https://www.kpn.com/prepaid/bundels.htm
Oke begrijpelijk, vandaar de vertraagde reactie

Jammer dat het niet kan, maar het zij zo

Reageer