Beantwoord

APN instellen nodig voor buitenland?

• 28 juni 2018
  • 2 reacties
  • 204 keer bekeken

Hallo, ik heb een vraag omtrent bellen en internetten met een GPS horloge voor kinderen in het buitenland. Ik heb een kinder gps horloge en daar een KPN simkaartje (standaard 2,50) in wat prima werkt. Nu gaan we naar Canada op vakantie en lees ik verhalen dat dan het APN asngepast moet worden. Is dat zo? Moet ik dat aanpassen of staat het standaard altijd goed? Kan ik zien waar het nu op ingesteld staat via mijnkpn of op een andere manier (zit in horloge)? Als ik het aan moet passen (kan via sms geloof ik) moet dat dan vooraf of pas als we in Canada zijn? Horloge werkt met Setracker app. Hoop dat iemand het kan vertellen, alvast hartelijk dank.
icon

Beste antwoord door Alex_P 30 juni 2018, 22:31

Hi Dear, welkom op het forum. Robin zegt het goed. Normaal gesproken wordt dit automatisch opgehaald daar en anders inderdaad handmatig. Zou je even moeten kijken of je dat aan kunt passen in de smartwatch.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30
portalmmm.nl werkt ook in t buitenland
Reputatie 7
Badge +18
Hi Dear, welkom op het forum. Robin zegt het goed. Normaal gesproken wordt dit automatisch opgehaald daar en anders inderdaad handmatig. Zou je even moeten kijken of je dat aan kunt passen in de smartwatch.

Reageer