Beantwoord

APN instellen op GPS tracker

• 1 december 2018
  • 3 reacties
  • 501 keer bekeken

is er iemand die mij kan melden welke naam ik moet invullen bij APN op mijn GPS tracker? De prepaidkaart die ik heb aangeschaft is de goedkoopste Prepaid Sim-kaart van 4,99.
De namen internet en portalmmm.nl werken niet.

Bvd Daan

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door DaanGouda 3 december 2018, 15:30

Hallo Marina, bedankt voor je reactie.

Ik ben er inmiddels achter dat “internet” gewoon werkt. Ik denk dat het probleem in mijn gps tracker zit. Het is een TKStar LK109. Buiten via gps doet ie het prima. Maar neem ik m mee naar binnen en het gps valt weg, dan zou hij automatisch over moeten gaan op LBS. Dit werkt niet.

Gr. Daan
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Fijn om te weten dat ''internet'' nu ingesteld staat via je APN instellingen. Ik heb nog even gekeken naar een verklaring m.b.t. het oveschakelen op LBS, maar ik kan geen duidelijke handleiding vinden. Misschien kun je contact zoeken met de leverancier? Hopelijk kunnen zij je uitleggen hoe dit zit 🙂
Hallo Marina, bedankt voor je reactie.

Ik ben er inmiddels achter dat “internet” gewoon werkt. Ik denk dat het probleem in mijn gps tracker zit. Het is een TKStar LK109. Buiten via gps doet ie het prima. Maar neem ik m mee naar binnen en het gps valt weg, dan zou hij automatisch over moeten gaan op LBS. Dit werkt niet.

Gr. Daan
Reputatie 7
Badge +19
Ik heb zelf geen verstand van GPS trackers maar de APN is wel 'internet' of portalmmm.nl. Welk merk/type GPS tracker heb je aangeschaft? Dan kan ik eens kijken naar de handleiding. Misschien haal ik daar nog iets uit waarmee je jouw GPS tracker kunt instellen. Zou je ook voor de zekerheid je 06- nummer en simkaartnummer willen toevoegen aan je forumprofiel? (deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf)

Reageer