Vraag

App logt steeds uit, moet weer met code inloggen

  • 29 September 2019
  • 3 reacties
  • 462 keer bekeken

iedere x als een vraag wil stellen in dit forum moet ik opnieuw inloggen. waarom onthoud die ***** app niet dat ik in gelogd ben.ik log toch niet uit.ik sluit alleen de app af.
en in die prepaid app van de kpn moest mijn zoon ook weer opnieuw inloggen met een verificatie code. denk er serieus over om die gebruiksonvriendelijke app eraf te gooien.we bellen voortaan wel weer voor de hoogte v h beltegoed.

Admin: Titel en post aangepast in verband met aanstootgevend taalgebruik.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hey @mausgro, ik merk dat je nogal ontevreden bent over de prepaid app. Inloggen op het forum werkt het makkelijkst als je dat via de browser doet. Je zal nog steeds regelmatig opnieuw moeten inloggen maar je kunt er voor kiezen de inloggegevens in de browser op te slaan. Dan ben je met een klik ingelogd.

Ik weet niet waarom de app opnieuw een verificatiecode vraagt. Gebeurt dat vaker?
om de zoveel tijd moet je dus een verificatie code opvragen en invullen.
en vervolgens moet je dus altijd opnieuw inloggen op het forum.
ik ga de app.verwijderen en bel voortaan wel voor het beltegoed.
bedankt voor jullie reacties en tips.
Reputatie 7
Badge +28
Het zou niet nodig moeten zijn af en toe opnieuw de verificatie code in te vullen. Dat kan ik nog niet verklaren. Dat is één keer nodig de eerste keer dat je de app opent. Ik geef dat door aan de appbouwers. Wat het forum betreft klopt het inderdaad.

Ik hoop dat het telefonisch opvragen van het beltegoed tijdelijk even een oplossing is. Je kunt ook SALDO sms'en naar 1266 om een overzicht te krijgen van al je tegoeden.

Reageer