Beantwoord

App werkt niet goed op nieuwe smartphone

  • 15 November 2019
  • 1 reactie
  • 72 keer bekeken

Badge

Hallo Forum/Moderator, ik ben vorige week overgestapt van mijn Wiko( prep.) naar een Samsung (prepaid). Omdat het nu extra lastig is door die storing met de KPN app loop ik nu vast. 

Ik had het KPN 15/15 tarief maar kan het niet terugvinden. Door het gemis van mijn overzicht ben ik een beetje de weg kwijtgeraakt en kreeg via 1266 nog wel de melding dat er nog maar   ruim 7.- tegoed zou zijn. Ik vermoed dat er data van mijn tel.tegoed zijn afgeschreven, terwijl ik dacht via WiFi te zoeken. Staat er dan een instelling verkeerd? Kunnen jullie mij weer instellen op KPN 15/15 en hoe moeten de instellingen op mijn Samsung Galaxy A10 staan om via alleen via WiFi data te kunnen zoeken? Bij Telfort vond ik t een stuk overzichtelijker.

Met vriendelijke groet, L.Smits

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 18 November 2019, 16:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @LisaSm, goede vragen! Je tarief staat nu (weer?) op KPN 15/15, dus dat is in ieder geval goed nu :-). Ik zie inderdaad dat je gebruik gemaakt hebt van mobiel internet. Dat kan je uitzetten onder instellingen en vervolgens mobiele data/mobiel internet/gegevensverbruik, iets in die trant. Wij hebben de Samsung A10 niet in de toestelinstellingen staan, zie ik, dus ik weet niet exact hoe het daarop heet. Ik hoop dat je er zo uitkomt, anders laat het gerust weten.