Beantwoord

Automatisch opwaarderen uitschakelen

  • 10 August 2019
  • 4 reacties
  • 409 keer bekeken

ik wil mijn automatisch opwaarderen annuleren

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.
icon

Beste antwoord door Susan_ 8 September 2019, 11:26

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Barcadoro, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het uitschakelen van automatisch opwaarderen kan je met een paar klikken doen! Je dient in te loggen op de KPN Prepaid app > instellingen > automatisch opwaarderen > uitschakelen. Of via MijnKPN > producten > prepaid 06-nummer > automatisch opwaarderen uitschakelen.

Wil je laten weten of je er hiermee uitgekomen bent? Zo niet, dan hoor ik graag waar het bij jou misgaat!
mijn automatisch opwaarderen staat nog steeds aan voor mijn 2e nummer het nummer wat eindigt op17 staat uit
het 2e nummer staat helaas niet in mijn account er staat maar een nummer??????
het 2e nummer word nog steeds met 20 euro opgeladen?????? kunt u dat uitzetten
Mvg Louis Westerhoff
Mijn 2e nummer staat niet in mijn account alleen het nummer dat eindigt op 17
ik wil ook voor mijn andere nummer het automatisch opladen schrappen
LLouis Westerhoff
SintAnnastraat 126
*
email *

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy.
Reputatie 7
Badge +21
@Barcadoro, bedankt voor je berichten! Het automatisch opwaarderen kan je uitschakelen in MijnKPN. Zodra je bent ingelogd ga je naar het tabblad 'Opwaarderen'. Hier kun je het automatisch opwaarderen direct deactiveren. Heb je die knop niet, dan zou het al gedeactiveerd moeten zijn!

Ik kan ook kijken of ik die optie in het systeem heb, maar dan heb ik wel meer gegevens nodig. Zou je dan beide 06-nummers (waarvan je het automatisch opwaarderen wil stopzetten) willen toevoegen aan je Forum profiel bij persoonlijke opmerkingen?

Reageer