Vraag

Automatische incasso automatisch opwaarderen gaat niet goed

  • 26 February 2019
  • 8 reacties
  • 284 keer bekeken

Badge
Op 1 feb j.l. heb ik mobiel opgewaardeerd. Vandaag kreeg ik bericht van " betalingsachterstand". KPN kon het bedrag niet van mijn rekening afschrijven. Evenwel, ik heb automatische incasso. Dit is al, naar ik mij herinner, vaker gebeurd. Ik vind dit lastig. Aan mijn tegoed op mijn bankrekening kan het m.i. niet liggen. Graag info hoe e.e.a. is te verhelpen. Groet, Daaf S (namens Dick K)

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid


8 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @DaafSpijker, Dat je een e-mail krijgt over een betalingsachterstand terwijl er voldoende saldo op jouw rekening staat is erg vreemd. Ik zou na willen gaan hoe dit zit. Zou je daarvoor je 06-nummer en simkaartnummer willen toevoegen aan jouw Forum profiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan kan ik uitzoeken wat er aan de hand is en wat er mis gaat rondom de afschrijvingen. Stuur je hier weer een berichtje als je de gegevens hebt toegevoegd aan je forumprofiel?
Badge
Dag Marina_ De gevraagde gegevens zijn toegevoegd, bij klantnummer (mobiel). Fijn dat je het wil uitzoeke. Groet, DaafS
Reputatie 7
Badge +19
@DaafSpijker, Volgens ons systeem is de betaling gestorneerd. We zien terug dat je het bedrag alsnog hebt voldaan op 2019-02-26. We zie ook terug dat dit vaker voor is gekomen. Is het mogelijk dat je hier contact over op neemt met de bank? Een tweede mogelijkheid is om je account m.b.t. automatisch opwaarderen te resetten. Misschien dat dit het probleem verhelpt. Dit betekend wel dat je je opnieuw moet registreren en automatisch incasso opnieuw moet instellen.
Badge
@Marina_ , Bedankt voor de info. Ik zal eerst maar eens kijken bij mijn bank. Ik zag dat de afschrijving via Buckaroo verloopt. Een tijdje geleden heb ik daarbij een incasso stop gezet. Het zou best kunnen dat ik ook de KPN-incasso daarbij heb betrokken. Als dat niets oplevert, probeer ik de tweede mogelijkheid. Grt, DaafS.
Reputatie 7
Badge +19
Als het niets oplevert en je gaat voor de tweede mogelijkheid hoor ik graag van je 🙂 Voor nu wens ik een goed weekend!
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @DaafSpijker, Hoe is het afgelopen? Kan ik nog iets voor je betekenen? 🙂
Badge
Dag @Marina_ , Ik heb bij mijn bank een Buckaroo-rekening gevonden die ik geblokkeerd had. Maar daaruit was niet duidelijk of dat inderdaad KNP-betalingen betrof. Ik heb die blokkade voor in ieder geval ongedaan gemaakt. Ik wacht nu maar de volgende poging tot automatisch opwaarderen af. Als die dan opnieuw niet lukt, dan zal ik het automatisch incasseren resetten. Lukt eea. dan nóg niet, dan kom ik hier wel weer terug. Dank voor de aandacht en hulp. Groet, DaafS
Reputatie 7
Badge +19
Is prima @DaafSpijker! Als het weer niet goed gaat met het automatisch opwaarderen hoor ik het graag, dan resetten we je account. Voor nu wens ik je een fijne dag verder 🙂

Reageer