Beantwoord

automatische incasso prepaid opwaarderen opzeggen

  • 4 April 2020
  • 4 reacties
  • 278 keer bekeken

Mijn vrouw heeft haar sim kaart verloren in Thailand, waar we nu wonen, en wil haar automatische incasso voor opwaarderen prepaid opzeggen. Hoe doen we dat?

 

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 7 April 2020, 16:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Beste @brouwerwieger 

Wat een vervelende situatie op de computer in MijnKPN kun je dit stopzetten. Lukt dit niet dan  kun je het beste contact opnemen met de Live Chat van KPN. Je krijgt dan eerst de Chatbot, (computer) Maar typ dan gelijk in: Medewerker, dan zal die je doorsturen naar een KPN medewerker. Laat het even weten of het gelukt is, anders zet ik er spoed achter.

Reputatie 7
Badge +24

HI Wieger, welkom op het forum. 

Het automatisch opwaarderen kan je uitschakelen in MijnKPN. Zodra je bent ingelogd ga je naar het tabblad 'Opwaarderen'. Hier kun je het automatisch opwaarderen direct deactiveren. Heb je die knop niet, dan zou het al gedeactiveerd moeten zijn!
Ik kan ook kijken of ik die optie in het systeem heb, maar dan heb ik wel meer gegevens nodig. Zou je dan het 06-nummer (waarvan je het automatisch opwaarderen wilt stopzetten) willen toevoegen aan je Forum profiel bij persoonlijke opmerkingen?

Ik hoor graag van je. 

Reputatie 7
Badge +22

Beste @brouwerwieger,

Is het inmiddels gelukt? Ik heb een KPN medewerker gesproken, en die heeft hier op deze topic ook al gereageerd. Laat je nog even wat van je horen? 👍🏼

Reputatie 7
Badge +24

Dankjewel voor je gegevens @brouwerwieger. Ik heb de simkaart bij deze in zijn geheel geblokkeerd, zoals afgesproken.