Beantwoord

Bel/sms Bundel dubbel geactiveerd, kan dit hersteld worden?

  • 10 May 2022
  • 8 reacties
  • 107 keer bekeken

Hallo, Ik heb Bel/sms Bundel 250 minuten via mijn prepaidtegoed  geactiveerd. Ik kreeg geen bevestiging, dus nogmaals gedaan. Nu heb ik in één keer 2 sms'jes dat er nu 2 Bel/sms Bundel van 7.00 dus 14.00 zijn afgeschreven van prepaidaccount. Kan de 7 euro weer teruggestort worden op mijn prepaidaccount? Zodat ik nog maar 1 bundel geactiveerd heb?

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 11 May 2022, 14:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Maryka, welkom op het KPN Forum!

Je hebt dus per ongeluk 2 bundels geactiveerd. Ik kan op voorhand de tweede bundel niet vergoeden. Maar wat ik wel wil aanbieden, is dat ik de tweede bundel vergoed als je deze niet hebt gebruikt. Stel dat je wel meer dan 250 sms’jes en belminuten nodig hebt. Je kunt die dan gewoon gebruiken als je ze nodig hebt. Heb je ze helemaal niet gebruikt, dan kan ik ze vergoeden. 

Bedankt voor je antwoord.

Hoe gaat dit dan in zijn werk? Ik heb op 9 mei beide bundels geactiveerd voor een maand.

 

vriendelijke groeten,

Maryka

Reputatie 7
Badge +17

Je hebt nu tot 9 of 10 juni 2 bundels actief. Samen zijn deze bundels voor 500 belminuten en sms’jes. Op 11 juni kan je opnieuw contact met mij opnemen. Ik ga dan kijken of je over de periode van 9 mei tot en met 10 juni minder dan 250 belminuten of sms’jes hebt gebruikt. Is dit zo? Dan krijg je de tweede bundel van mij vergoed. Heb je meer dan 250 belminuten of sms’jes gebruikt? Dan zijn de kosten voor jou.

Hallo Denise,

 

Mijn bundels lopen vandaag af. Ik heb van 1 bundel gebruik gemaakt.

Zou ik de tweede bundel die ik per abuis heb aangemaakt vergoed kunnen krijgen?

 

vriendelijke groeten,

Marijke Stuifzand

 

Admin: gegevens verwijderd ivm privacy

Reputatie 7
Badge +17

Ik ga voor je kijken. Zou je jouw simkaartnummer nog toe willen voegen aan je forumprofiel? Geef even een seintje als je dit gedaan hebt.

Hallo Denise, ik heb mijn profiel aangepast. Simkaart staat onder persoonlijke opmerkingen.

 

vriendelijke groeten

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @Maryka, Denise is er even niet, daarom reageer ik in jouw topic. Dankjewel voor het invullen van je gegevens, ik heb ze erbij gepakt. 

Ik zie inderdaad dat je maar 1 bundel verbruikt hebt. Dat betekent dat ik de tweede bundel bij deze voor je vergoed. Je krijgt 7 euro bijgeschreven bij jouw prepaid tegoed. Ik verwacht dat je het vandaag al kunt zien als je je tegoed opvraagt. Laat het gerust weten als je vragen hebt.

Heel erg bedankt. Saldo is weer compleet.