bellen in buitenland lukt niet

• 29 december 2015
  • 4 reacties
  • 1808 keer bekeken

Ik ben op vakantie in het buitenland maar ik kan hier niet bellen ondanks dat ik goed bereik heb. Ik kan wel gebeld worden en smsen, maar steeds als ik zelf iemand probeer te bellen beïndigd mijn telefoon automatisch de oproep voordat er daadwerkelijk is gebeld. Hoe kan ik dit oplossen? 

Admin: onderwerp aangevuld i.v.m. vindbaarheid. 

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Bel je wel met +31? Je hebt namelijk wel bereik e.d. aangezien je wel kan SMSen en gebeld worden.

Robin
RobinFlikkema schreef op 29 dec '15 om 22:17u
Bel je wel met +31? Je hebt namelijk wel bereik e.d. aangezien je wel kan SMSen en gebeld worden.

Robin 
Ja alle nummers in mijn telefoon staan erin met +31 ervoor. Daarom begrijp ik ook niet waarom het niet kan. 

Reputatie 3
Badge
Hoi Anouk,
Heb je op MijnKPN wel bellen in het buitenland aanstaan?

Ruben
Reputatie 7
Badge +28
Hoi Anouk, welkom op het forum! Raar dat je niet kunt bellen in het buitenland. Als je wel bereik hebt, en alle nummers staan met +31 in je telefoon dan zou het moeten werken.

Zou je nog eens willen proberen door handmatig het hele telefoonnummer in te toetsen inclusief de +31 en zonder de voorloopnul van het nummer?

Mocht dat ook niet werken, zou je dan willen reageren op mijn privébericht? Dan kijk ik hier voor je na of er een blokkade is of iets dergelijks.

Reageer