Ik wil een telefoon gesprek voeren naar Belgiƫ maar dat kan niet bij KPN?
Natuurlijk heb ik contact opgenomen met de "service" lijn van KPN met 0 resultaat.
De situatie waarin ik verkeer en niemand die het kan oplossen:
Ik heb een prepaid simkaart van KPN welke ik heb opgewaardeerd en een ALLES IN 1 ZORGELOOS BUNDEL heb geactiveerd.
Dat bestaat uit 120minuten bellen / sms en 1000Mb data.
Nu moet ik een gesprek voeren naar een vast nummer in BelgiĆ«Ā maar dat kan niet?Ā
IK heb nog ruim voldoende belminuten en toch is er geen verbinding mogelijk, niemand bij KPN die weet waarom het niet mogelijk is en hoe het probleem op te kunnen lossen?????
Wel heb ik betaald om te kunnen bellen namelijk ā¬15 voor de ALLES IN 1 ZORGELOOS BUNDEL maar ik kan toch niet naar het buitenland bellen.
Het staat aangegeven dat je kan bellen in heel de EU ook met prepaid.
Link:Ā https://www.kpn.com/prepaid/buitenland.htm
Jouw Prepaid in de EU
Gebruik je prepaid binnen de EU? Dan gelden dezelfde tarieven als in Nederland. Om voordeliger gebruik te maken van je Prepaid raden wij je aan een bundel te gebruiken.Ā Alle bundels zijn zowel in Nederland als binnen de EU zonder extra kosten te gebruiken.
Ā
Waarom kan ik niet bellen naar Belgiƫ en wie kan dit probleem oplossen?
Tot nu toe is NIEMAND van KPN in staat geweest om dit probleem op te lossen.
Niemand bij KPN die kan begrijpen dat je betaald voor een dienst (bellen, sms en internet) ook moet kunnen leveren waarvoor betaald is?
Te gek voor woordenā¦
Wie kan dit Enigma ontcijferen met het resultaat:
Gewoon gebruik kunnen maken van je Alles in 1 Zorgeloos? Bundel.
Niet allemaal tegelijk graag.
In afwachting van uw reactie KPN.
Ā
Ā
Ā
Ā
Ā
Ā
Ā