Beantwoord

Bellers onbekend

  • 8 April 2020
  • 6 reacties
  • 175 keer bekeken

Alle bellers, ook die in de contacten staan, worden aangegeven als onbekend. Kan kpn in het systeem checken of nummerweergave is ingeschakeld?

icon

Beste antwoord door Susan_ 13 April 2020, 10:50

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @wim100, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Uiteraard kan ik het een en ander voor je nakijken hierin, ook voor prepaid. Hiervoor heb ik wel het 06-nummer nodig, wil je die even in jouw Forum profiel noteren bij klantnummer mobiel? Dit is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.

Verder, heb je ook het toestel even opnieuw opgestart of uitgeschakeld, simkaart er even uitgehaald, opnieuw ingestopt en toestel weer ingeschakeld? Dit kan ook nog wel eens helpen, misschien wordt het simkaartje niet helemaal goed afgelezen.


Ik hoor graag van je!

Goedemorgen, ik heb het 06-nummer toegevoegd. Alle suggesties heb ik al uitgevoerd. Ook in een andere mobiele telefoon wordt bij een beller telkens onbekend weergegeven.

Reputatie 7
Badge +21

@wim100 nummervermelding stond inderdaad uit! Ik heb deze nu ingeschakeld, wil je eens kijken of dit heeft geholpen? :hugging:

Dag Susan,

Dank je wel. Het werkt weer.

Ik heb nog een andere vraag. Begin dit jaar was ik in Chili en Argentinië. Ik kon hier niet met mijn prepaid bellen. Heeft dat een speciale reden? Bel ik op een verkeerde manier?

Voorts kon ik wel een sms versturen naar iemand in Chili. Kwam bij ontvanger aan. Sms terug kreeg ik niet binnen. Bij een sms naar Nederland kreeg ik wel een sms binnen. Wat ging hier verkeerd?

Ook het opwaarderen lukte in Chili niet.

Met vriendelijke groet, Wim

Wat gek. Het zou in Chili gewoon moeten werken. Dan zijn dit de kosten.

Had je wel voldoende tegoed? Er zijn geen bundels voor buiten de E.U. bij prepaid.

  • Internet: € 2,50 / MB
  • Bellen: € 2,55 / min
  • Gebeld worden: € 2,04 / min
  • Sms versturen: € 0,77 / sms
  • Sms ontvangen: gratis
Bron: https://www.kpn.com/prepaid/buitenland.htm
Reputatie 7
Badge +21

@wim100, fijn dat nummerweergave het nu weer doet!

Het probleem in Chili, dat zou inderdaad niet moeten voorkomen.. Op welke manier heb je geprobeerd op te waarderen destijds? Ik vind het wel lastig om nu te bepalen waar het door gekomen is.. Mocht je weer een keer ergens zijn waar het probleem zich weer voordoet, dan horen we het graag op dát moment via een berichtje (als je WiFi hebt). Dan kunnen we namelijk wat dingen uittesten en vragen om uit te proberen, om het op dat moment te verhelpen!

Reageer