Beantwoord

belminuten uit bundel zomaar verdwenen

  • 25 August 2020
  • 4 reacties
  • 111 keer bekeken

In deze maand heb ik twee bundels met belminuten en MB's gekocht. Tijdens telefoongesprek verviel de verbinding. Tot mijn verbazing stond er beltegoed is op. Dit kon niet want ik had nog meer dan 30 belminuten en ook nog 'gewoon' tegoed. Bij nakijken op overzicht staan er geen belminuten meer op (wel nog MB's) en is gesprek dus van gewone tegoed gegaan. Wat gaat er hier mis?

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 29 August 2020, 16:56

Bekijk origineel

4 reacties

en is gesprek dus van gewone tegoed gegaan

Niet alle gesprekken kunnen via een bundel. Alleen gewone netnummers en 06.

Bel je naar 09… of 088 en 087 en 18.. nummers dan wordt het gewone beltegoed aangesproken.

Het was ook een gewoon netnummer (0345-....)

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @AuitG en welkom op het forum! Belminuten horen niet zomaar te verdwijnen. 😕 In de belgeschiedenis van je toestel is ook niet te vinden waar de belminuten aan op zijn gegaan? 

Zo nee, zou je dan je forumprofiel aan willen vullen met het 06-nummer waar het om gaat en je simkaartnummer? Beiden kun je bijvoorbeeld in persoonlijke opmerkingen plaatsen. Dan zijn ze alleen inzichtelijk voor jou en de moderators op dit forum. Met die gegevens kan ik achterhalen waar de belminuten aan op zijn gegaan. 

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb niets meer vernomen en niets in je forumprofiel kunnen ontdekken, dus ik hoop dat je het antwoord inmiddels gevonden hebt. Zo niet, laat het gerust weten!

Reageer